bloed tijdens eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mek11, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Kan het dat je bloed verliest tijdens of net na de eisprong? Toen ik net naar de wc ging had ik bij het afvegen een sliert helderrood slijm. Mijn laatste ongi begon op 1-4 maar precies week ervoor had ik 4 dagen donkerbruin slijm. Dat was 3 dagen weg en toen ongi. Ik gebruik geen ovu testen en temp niet maar heb wel wat gevoeld vrijdag en gisteren. Een innestelling lijkt me erg vroeg.. wat zou dit kunnen zijn? Iemand ervaring?

Heb heel de cyclus (na ongi) om de dag geklust

2. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Het is niet bij de sliert gebleven.. net flink wat bloed verloren. Snap er niks meer vvan.. misschien al eerder me ei gehad?

3. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    niemand? Het is nog niet over... als ik naar de wc ga is het allemaal rood. Echt helderrood en als ik dan afveeg zit er een klein beetje propjes (slijmachtig iets) Zit nu op dag 18 van me cyclus

4. moedertje3

moedertje3 Actief lid

7 okt 2006
    204
    0
    16
    ik heb hetzelfde gehad op 5 april, alleen geen slijm, wel bloed

5. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Wat raar! Geen idee... Nog steeds bloedverlies?
    Lijkt me toch wat te vroeg voor een ongi! Het is ronde 2? Ben je toevallig ook pas gestopt met de pil dan?

6. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Vanmorgen nog wat rood verloren daarna beetje roze en nu bruin maar da is echt minimaal. Moet al heel de dag veel plassen terwil ik niet super veel heb gedronken. Vreemd toch? Zou het een innesteling geweest zijn?

7. Sanni

Sanni Actief lid

1 mrt 2011
    177
    0
    0
    Utrecht
    Ik herken dit ook van mijn vorige ronde, 2 dagen na mijn ei rood/rose/bruin (was elke keer wat anders) bloedverlies. Bleek zwanger te zijn alleen helaas in een vroeg stadium mis gegaan.. Dus wie weet. Snap zelf ook nog steeds niet helemaal wat het nu geweest is. Voor innesteling is het volgens mij veel te vroeg..

Dus helaas kan je niet veel nieuws vertellen... Vrouwelijk lichaam is af en toe een mysterie.

8. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Hoe wist je dat je zwanger was? Wanneer zou ik kunnen testen?

9. Sanni

Sanni Actief lid

1 mrt 2011
    177
    0
    0
    Utrecht
    Ik werd ineens enorm misselijk raar gevoel in me buik, alleen was ik gewoon ongesteld geworden na de vorige ronde dus dacht eigenlijk dat ik niet zwanger kon zijn toen ook een berichtje achter gelaten en zo kwam ik er achter dat meer vrouwen ongesteld werden en toch zwanger waren. Ik heb een cyclus van 28 dagen en heb op de 14e dag getest en toen was er een heel licht streepje zichtbaar heb volgens mij 6 verschillende testen gedaan voordat ik het geloofde. Toen naar de HA die verwees me gelijk door naar de gynaecoloog, bleek idd zwanger te zijn alleen na me 2e bezoek bleek me hCG te zijn gedaald dus helaas was het bij mij niet goed...

Ik heb de 1e test met die 2 voor 5 euro van de kruitvat getest en die zijn erg goed en je kan al heel vroeg testen.

Maar normaal kan je nu nog niet testen zie dat je op de 18 dagen van je cyclus zit dus dan kan je pas testen over 15 dagen ofzo ik was wel een verhaal apart maar ja je weet nooit...

Deel Deze Pagina