Wat is het laatste bericht wat je naar iemand hebt via sms, ping, whatsapp, etc.? Ik trap wel af: Whats app Wanneer weten ze de prijs? (aan mijn zusje)
Whatsapp naar m'n vriendin; Wat een boef! Ping naar andere vriendin; Vind het wel fijn om iets gezonds te koken dat snel klaar is als ik gewerkt heb
Sms naar een vriend: lekker makkelijk, een broodje met satetje en nog wat lekkere dingetjes. Omatjelief was vergeten dat de winkels dicht zouden zijn.. Haha
Hi girl, how are you and how's Jonah? What time and where do u want to meet up tomorrow? U can choose what's ok for u xxx Van een vriend waarmee ik morgen ga shoppen
laatste sms (gisteravond aan mijn mama): "Tuurlijk! Maar gelukkig is het weekend en is Vin gewon lekker thuis zal dus best allemaal goed gaan. Maar ik geef het ook aan hem door. X"
Laatste sms vandaag naar een vriendin: "Hahaha! Dat meen je niet! Geweldig... Gaan we regelen dan. Blij dat we elkaar snel weer zien. Xxx"
laatste sms naar een vriendin: Hoi meis, alles goed? heb de de laatste babyboom gezien? Wat een nare aflevering.. Hoe is het in de buik, alles nog kalm? groetjes x
Naar een vriendin; Nou schat, bij deze dan gefeliciteerd! 8 weken al, gaat snel! Ben benieuwd naar je 2e echo, heb je ook wat meer zekerheid. Maar alles komt goed! Nee, ben nog niet ongi en ook geen tekens dat ie er aan komt. Nog ff afwachten dus.. Mis jullie xx