ligt eraan, op mixjes reageer ik soms best heftig maar met wijn kan ik er wel goed tegen kun jij zonder make-up naar je werk?
Absoluut, draag nooit geen make-up. En sta in ploegen en heb geen zin om 5u 's morgens te smeren... Kun jij goed koken? Zoja recepten zijn welkom
ja ik vind van wel, maar wel via recepten via internet vaak hoor maar vind het erg leuk om te doen en nieuwe dingen te proberen kun jij laggen om je eigen scheten?? (bedacht door mijn vriend )
dartsen??? ik denk dat het darten moest zijn?? uhm nou meestal gaan de pijlen in het bord maar daar is het ook wel mee gezegd kun jij zelf een lamp vervangen?
ja maar dat doe ik niet, kwestie van mijn man zijn ego te strelen... schat vervang jij de lamp? kun jij goed tekenen?
neeeeee, op stage dachten ze dat mijn tekening van 1 van de kinderen met beperking was kun jij met zowel recht als links schrijven?
neee, want ik zwem nooit, heb verdrinkingsangst kun jij 20 kilometer fietsen zonder pijn een je zitvlak te hebben??
Neen dat kan ik niet Kun jij met uw ogen dicht uw 2wijsvingers naar elkaar toebrengen. (je strekt uw armen recht vooruit, plooit die naar u toe, hou uw 2 wijsvinger op, doe uw ogen dicht, en breng die naar elkaar)
na 8 pogingen, neeee, dat lukt niet is moeilijker als ik had verwacht kun jij, 15 rondjes draaien en daarna 10 stappen in een rechte lijn stappen??
neen! amai na de 3de draai werd ik al zo mottig als iets kun jij het alfabet opzeggen met de te Z te beginnen naar de A zonder te moeten stoppen en het vlug in uw hoofd te zeggen a-z
neee, absoluut niet!! kun jij eeen film zonder pauze kijken, zonder op te hoeven staan tussen door (voor wc, drinken, eten enz)
neen, ik ben zo iemand dat 5 min voor het einde nog vlug op pauze zet om nog naar toilet te lopen kun jij typen zonder naar uw klavier te moeten kijken
ja dat kan ik volgens mijn nieuwe schoonmaak adresjes ben ik daar de eerste die het zonder strepen doet het geheim is glansspoelmiddel van de vaatwas kun jij spaghettie met saus koken zonder je fornuis vies te maken???