Ja, dat kan ik, vind het heerlijk zo af en toe ! Niet voor elke nacht hoor ! Vind het zelf een erg fijn/geborgen gevoel (ja klinkt gek, maar kan me niet schelen )! Kan jij 2 uur achter elkaar blijven bellen?
Nee! Maar dat weet ook iedereen, dus als mijn vriend iets niet mag weten, moeten ze 't mij gewoon niet vertellen. Kun jij je been in je nek leggen?
dat kon ik wel altijd maar heb t al een tijdje niet meer geprobeerd. denk van wel kan jij als het moet nu voor 10 man uit voorraad (koelkast/kast/vriezer) koken?
Ehm, nee. Ik heb wel genoeg voorraad, nog wel voor 20 man als 't moet, maar ik kan niet koken . Kun jij naaien (in de zin van kleren maken)?
ja kan het wel heb in een ver verleden mn ehbodiploma en reanimatie gehaald maar zou het nog wel kunnen als de nood aan de man is. Kun jij een hele nacht opblijven om de dag erna weer vrolijk op het werk te verschijnen en er uitgerust uit te zien?
ja als ik mn voten kan zien waar ik de schaatsen aan moet knopen wel. kan jij de marathon van new york lopen????
Hahaha, ik doe mijn best, maar het is me eigenlijk nog nooit gelukt! Dan is het: Aaah... Gauw nog ff kijken! En dan zit ik er weer een uur achter hahaha! Kun jij behangen?
nee! alleen soms klingman erachter stoppen kun jij tuinieren en dan zodanig dat tuin ook groen blijft?
groen van onkruid HEHEHEHHEHHEH!! ja dat zijn de enige die ik kan laten leven. weinig water geven en niet weggooien als je denkt dat ze zijn overleden! ze gaan t (bijna) altijd weer doen! kun jij lekkere taarten bakken?
Thanx! Heb nu zo'n halfdooie in het kantoortje staan.. Ziet er niet uit!! Ik kan best lekkere taarten maken ja, maar doe dat altijd uit zo'n pakje, dus dan is dat ook niet zo moeilijk. Vooral die lekkere kwarktaarten! Mjummie! Kun jij een dag zonder je mobiel?