ja kan wel zonder spiegel....heb een mobiel met camera aan de voorkant pak ik die gewoon kan jij goed eieren koken/bakken?
ja heerlijk wortel/knoflook/yoghurt dressing voor bij de turkse durum mmmmmmmmm men neme heel erg veel wortels en gaat aan het raspen (uitkijken voor vingers, duimen etc ) 150 ml yoghurt en 1 a2 teentjes knoflook.. beetje suiker naar smaak en mixen maar mmmmmmmmmmm durumbroodje met kip en paprika dippen in sausje...heerlijkkkkkk kan jij een kurk weer netjes terug in de fles krijgen als de fles wijn onverhoopt niet op raakt die avond???????
PIES! indien er iets heel raars gebeurt en de fles is niet op, dan doen we deze erop: Bekijk bijlage 50483 of een van de andere fijne wijnstoppers die ik heb. kun jij stijldansen?
nou nee heb wel drie hele lessen gevolgd met mn stiefvader stiefvader brak enkel en verloor de hoop dat ik het ooit zou leren mooi stopper trouwens zou bijna wijn gaan leren drinken om ook zulke stoppers te kunnen bezitten. kan jij tegen opdringerige huis aan huis verkopers die geen nee willen horen??? edit antwoord gelde voor klingels vraag.... maar country dansen kan ik ook niet
@countrydansen: ik kan het niet en daar ben ik heel trots op @huis aan huis verkopers? daar kan ik echt niet tegen. doe de deur gewoon weer dicht! kun jij goed sporten?
voor ik ging emigreren vanuit barabant naar het oosten des lands was ik heel goed in sporten...deed heel fanatiek aan jiu-jitsu en natuurlijk paardrijden enin een ver verleden turnen gedaan en bij de marjorettes gezeten jajajaja gooien met een stokje.... nu doe ik niks meer behalve zoon de hele dag achter de kont aan rennen (wat ook goed voor figuur en conditie is) kan jij goed verhaaltjes verzinnen?
ja heel goed. verzin elke avond voor Logan een verhaaltjes over het jongetje dat in het bos woond (zijn kamertje heeft op het behang allemaal bomen.) kun jij een hele zak chips leeg eten zonder je schuldig te voelen?
niet schuldigvoelen kan ik, een zak chips leeg eten niet. gek misschien maar echt waar! daarentegen schuif ik zo 2 meter stokbrood met smeersels naar binnen. ook zonder me schuldig te voelen. maar indien ik mezelf te zwaar/dik zou vinden zou het anders zijn denk ik.. kan jij in korte zinnen schrijven? D)
Ja soms kan ik dat wel. Kun jij boos zijn en blijven op iemand van wie je heel veel houd? (ik kan dat dus echt niet...)
als ik op mn tenen ga staan en over de auto heen hang wel Haha.. Heb jij al iets gekocht of gepland voor je man voor valentijnsdag?
Haha.. tegelijk!! Dus een reactie op die van jou Nee daar kan ik echt niet tegen.. kan dan ook echt chaggi worden Heb je al wat gekocht of geregeld voor je mannetje voor valentijnsdag?
Uhm dit topic is "kun jij...." Ben je denk in de war met beantwoord de vraag van je voorganger? hahahaa
@Tessa8, hahha jaaa ik zie het.. foutjee!! Nou nieuwe dan. Kun jij.. meteen in slaap vallen als je op bed ligt?
hahaha! Ja daar was ik altijd heel erg goed in, maar de laatste tijd te veel aan mijn hoofd. Vandaag gaat dat wel lukken hoor, ben erg moe dus dat scheelt. Kun jij... lang wakker blijven?