auw nee hoor, dat lukt me al lang niet meer..(nooit gekund ook volgens mij) kun jij kleiduiven schieten?
Nee, en ik ga het ook niet proberen. Vriendlief heeft nachtdienst, zul je zien dat ik dan niet meer uit de knoop kom. Kun jij vriendelijk zijn tegen iemand die je eigenlijk helemaal niet mag? Woops, te laat. Ik heb eigenlijk nog nooit kleiduif geschoten, dus dat weet ik echt niet. Als ik net zo slecht schiet als dat ik gooi, moet ik zo onbgeveer 20 meter naast de kleiduif mikken. Dan heb ik kans dat ik hem raak. Vraag is hetzelfde
ik kan het wel, moet ook wel beroepsmatig. maar de oplettende mens zal altijd de subtiele dubbele opmerkingen/bodylanguage merken. kan jij goed kaartlezen?
ja een ansichtkaart wel maar landkaart word moeilijker hihihihihi word ziek als ik in een rijdende auto moet gaan lezen kan jij een hele film uitkijken zonder naar de wc te gaan?
Ha ha, jahoor dat kan ik wel (oe oe oe oe).. heb ik nu een banaantje verdiend? . Kun jij een hele avond zonder snoep, chocola, chips?
ja heel goed en dat terwijl ik toch een geboren en getogen brabo ben. maar mn beebs houden niet zo van feesten dus blijf lekker in huis dit jaar kun jij de hele dag lopen lallen buiten in de kou?