(haha hij houdt het best lang vol moet ik zeggen... ) Hahah nee niet echt, ondanks dat ik het soms zo goed mogelijk probeer Kan jij goed frans praten?
( zal er wel grappig uitzien als je jochie duizelig is hihihi) niet als ik nuchter ben, na een paar neuten heb ik zelf het idee dat het me wel goed afgaat (volgens mijn man is dat volkomen onterecht hahahaaha) Kan jij 4 coupletten van het wilhelmus zingen?
(en terecht hihihi) als het echt moet gaat het wel lukken,anders niet (mijn lichaam is niet gemaakt om te rennen maatje 90 D..schud mien iets tuvulle hahhaha) Kun jij(nog) hoofdrekenen?
haha heb ik laatst nog getest met mijn broertje en ging nog vrij goed, dus ja Kun je goed brieven typen? (hahah hier 80D, dus snap precies waar je het over hebt)
(welkom to the club...) Ja ik kan probleemloos een brief typen..(dus als je ooit hulp nodig hebt hahahhaha) Kan jij niet reageren op iemand die voor je in zn neus zit te peuteren?
nee daar zeg ik inderdaad nooit iets van, en kijk gewoon de andere kant op. Kun jij een week zonder douchen?
Ik kon het wel, maar euhh jaren niet meer geprobeerd. Het zal toch wel? Kun jij ... blind typen (correct dan he)