Ja, ik kan hoofdrekenen, alhoewel rekenmachine makkelijker is Kun jij op je hoofd tikken met de ene hand en met de andere rondjes draaien op je buik?
JA met allebei de handen geprobeerd en het lukt!! kun jij met je met je ogen dicht je kindje herkennen?
hahahhaha moest eerst opzoeken wat dat is!! Kben van begin jaren 70 en hou me niet meer zo bezig met hippe dingen denk ik hihihi. Maar het antwoord is NEE.. Kun jij morgen 100% stoppen snoepen?
Ja durf met zekerheid te zeggen van wel, namelijk al een week geen snoep op Kun jij tegen zielige films?
Nee kan daar niet tegen, zit dan echt tranen weg te slikken hihi. Kun jij...een leuke vraag bedenken voor dit spelletje?
soms wel, express doen alsof t me nix kan schelen kun jij tot 10 tellen als je heeeeel erg boos word?
ja dat kan ik wel (maar mn boosheid wordt er niet minder om hihi) Kun jij iemand negeren die voor je op een roltrap een vieze stinkwind laat?
Heeel moeilijk maar denk het niet, zou zeggen dat ie dat voortaan even ergens moet gaan doen Kun jij hoela hoepen?