Ik mis sinds enkele dagen twee van die plastic babylepeltjes, twee van dezelfde kleur, heel typisch. Ze komen nooit verder dan twee vierkante meter buiten het cirkeltje vaatwasser, eettafel en bestekla. Maar ze zijn foetsie. Onder en achter de bestekla gekeken, keukenkastje eronder en ernaast. Alle speelgoedbakken van de kinderen op de kop gehad, onder de bank gekeken. Weg. Nou heb ik wel een donkerpaars vermoeden wie ze evt zou kunnen hebben maar voordat ik ga beschuldigen toch alles uitsluiten. Bestaat het dat die lepeltjes uit het bestekbakje van de vaatwasser geraakt zijn en verdwenen zijn in de afvoer van de vaatwasser?
Nee, dat kan niet. Voor de zekerheid kun je het filter controleren (daar zou het dan kunnen zijn blijven hangen, maar ook die kans is zeer klein. Het filter zit meestal waar je het onthardingszout ook bijvult. Die lepeltjes mogen trouwens niet in de vaatwasser. Staat ook op de verpakking.
Hier liggen verdwenen spullen vrijwel altijd in de prulle emmer. Maar de schuldige hier is mijn vriend hij gooit de borden leeg boven de prulleemmer en dan gaat er regelmatig bestek mee wat hij er niet meer uitvist....
Tuurlijk gaat dat prima. Ten minste, dat lijkt zo. Ondertussen worden de lepeltjes langzaam en onzichtbaar afgebroken en krijgen je kinderen bij elk hapje schadelijke stoffen binnen. Ze zetten het toch niet voor niets op de verpakking? Maareuh, gewoon doen hoor. Boeit toch niet?
Ik heb anders babylepeltjes die wel in de vaatwasmachine mogen... en ja stond ook zo op de verpakking.
Haha ja al gedaan uiteraard. Ze zegt van niks te weten, helaas kunnen we daar niet helemaal van op aan optie blijft open dus
Zoiets vermoed ik... Mijn schoonouders hebben hier vorige week opgepast en pannenkoeken gebakken met hun eigen spullen dus ik dacht dat het daar wel tussen zou zitten maar ook die zeggen ze niet gezien te hebben..
Ja ik vergiftig mijn kinderen gewoon heeeel langzaam....:x Wellicht zijn ze niet dan ineens volledig afgebroken en opgelost...
Deze reactie bedoelde ik. Hier gaan ze ook in de vaatwasser en mag gewoon. Ik lees namelijk zoals zovelen hier de verpakking.
Ze kunnen niet vedwijnen in de vaatwasser. Wel in de prullenbak als je ze er per ongeluk samen met het restje eten er in kiept.
Ik zou ook even in de prullenbak kijken. Als mijn zoontje naar de keuken loopt en ik denk dat hij zijn bekertje netjes op het aanrecht zet, ligt hij meestal in de prullenbak .
Heb je toevallig ook een subwooferbox? Of hoe je het ook noemt... Daar zit namelijk vaak een gaat in. En daar vonden wij pas, na een jaar, een heleboel puzzelstukjes, een knuffel en poppenkleertjes