Ik vraag me af of dit herkenbaar is..Ons zoontje is een makkelijk mannetje, maar de afgelopen twee weken.. Oeh oeh.. Hij is ziek geweest, heeft nu vannacht s nachtslot weer koorts gehad. Ik denk dat tand 7 en 8 doorbreken. Hij is volgens mij gefrustreerd omdat hij van alles wil wat niet lukt ( kruipen, zelf zitten, lopen etc).. Hij eet en drinkt heeel slecht, de nachten zijn een drama. Ik probeer hem te vertroetelen, hij is zo zielig en aanhankelijk. Herkenbaar? Wat zijn je tips?
Ons zoontje is ook net ziek geweest ( slikt nog antibiotica) maar is de laatste tijd ook super huilerig en hangerig. Wil graag aandacht en is het liefste bij papa en mama. Maar zelfs bij ons weet ie vaak niet wat ie wil... Hopelijk sprongetje?
Denk een sprongetje. Mijn zoontje ook altijd even onrustig als hij iets nieuws aan het leren is/ net heeft geleerd. En dan die stomme tandjes die door komen. Opgroeien is niet altijd even makkelijk
Ons mannetje heeft al een week lang last van tand nr 6 die maar niet door wil komen en er wel tegen aan zit. Eten gaat op zich nog wel maar drinken is een drama!! Verder is hij heel pieperig, steeds maar ontevreden en is snachts onrustiger. Ik mis mijn lieve makkelijke ventje!
zoooooo herkenbaar!!! zelfde periode, ik werd echt gek van der en uitgerekend toen mijn man 9dagen weg was had ze last van het toppunt, pfffff was zo moe daarna!! maar het word beter!!
klinkt als een sprongetje kan me nog herinneren dat ik bij mijn dochter de 9 maanden en rond haar 1e verjaardag pittig vond.