Nu al eenkennig, kan dat wel? 4.5 maand oud!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jellie, 23 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    hallo allemaal!

Ben echt benieuwd naar jullie mening en/of advies!

Ik heb een zoontje van 4.5 maand oud een echt lachebekje! In ieder geval naar papa, mama en de opa en oma ( die hij dagelijks ziet). Maar bij bv mijn schoonouders en mijn zus zet hij het op een huilen.. :cry: Mijn schoonouders passen elke week op ( 1 dagdeel) en zien hem vaak in het weekend ook wel een keer. Ook is dat zo bij mij zus.. De andere keer gaat het bij wildvreemde mensen juist supergoed!
    Maar nu lees ik op internet dat eenkennigheid pas bij 8 maanden ongeveer begint ? Is dit dan wat anders?
    Ze proberen hem al met rust te laten , dus niet er gelijk op af te vliegen als hij komt maar soms hoeven ze hem alleen maar aan te kijken.... Andere momebten gaat het weer goed.
    Hebben jullie tips om hier mee om te gaan en is dit herkenbaar?

Thanks!

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

herkenbaar Dano had dit ook, heeft ong 3 weken geduurd en toen was hij weer iedereens vriendje.

Ik vond het toen ook gek. ik denk zelf dat dit komt doordat hun wereld dan ineens groter word alsof ze meer meekrijgen dan daarvoor.

geen tips voor, ja alleen niet blijven proberen aan anderen te geven, je kindje voelt zich onveilig dus de beste methode is bij je nemen.

de echte eenkennigheid komt inderdaad later

3. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Alleen lukt het niet om hem helemaal niet aan anderen te geven... Ik werk niet veel maar als ik werk moet hij 1x 5 uurtjes naar mijn schoonouders en 1x 5 uurtjes naar mijn zus... En ze zijn ZOOOO lief voor hem...!
    Hoop dat het niet te lang duurt...

4. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

Heel herkenbaar hoor dani had er ook een handje van met 4,5 maand en het kan dus wel.Bij iemand onbekent en meneer ging huilen tot ik hem weer bij me nam.
    Maar even volhouden en na een paar weekjes gaat het beter

Nu heeft hij het weer.Als iemand te snel op hem afstapt met een harde stem krijgt hij een pruillip.

Maar iemand die heel zacht en lief is,rustig doet en met een zachte stem praat diegene krijgt wel een mooie glimlach.

Het is vervelend maar je kindje is nou eenmaal gevoelig voor dat soort dingen het zit in het karakter

Succes

groetjes Gup

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Jesse heeft het ook gehad rond vier maand, maar ik realiseer me nu opeens dat het de afgelopen twee weken helemaal weer over is! :D

Deel Deze Pagina