Bah, alleen slecht nieuws!

Discussie in 'De lounge' gestart door klarinet, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Mijn mijn is vandaag jarig en we zijn vandaag drie jaar getrouwd, rede voor een feestje, echter krijgen we vandaag alleen maar hele vervelend nieuws te horen.

Kom in de praktijk (werk als doktersassistente) en hoor van een collega dat een patiente zaterdag bevallen is van een doogeboren kindje. Bleek een hartafwijking te hebben.
    Even later lees ik de post in, patiente die 3 jaar bezig is met zwanger worden, miskraam met 11 weken.
    Kom net thuis, bel mijn man op om te vragen of hij een leuke verjaardag heeft op zijn werk, vertelt hij dat een goede collega dit weekend ook bevallen is van een doodgeboren kindje (hersenbloeding).

Afschuwelijk. Ik ken alle drie de bovenstaande mensen niet heel goed, maar doordat je toch af en toe contact met ze hebt, raakt het je heel erg. Ik voel me er echt naar van. Maar ja, das natuurlijk niks van wat bovenstaande ouders moeten doorstaan!

Ik besef we weer meer dan ooit hoe blij en gelukkig ik mag wezen met mijn heerlijke manneke en mijn leventje!!
    Ik hoop het nooit te hoeven meemaken!!!

Liefs van de mama van Milan die dit even van zich af wilde schrijven!

2. pfff.. wat een nare berichten zeg!

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wat treurig zeg, moet je inderdaad niet aan denken en heel dankbaar zijn voor je gezonde kindje.

(en toch gefeliciteerd hoor ;))

4. Alita

Alita Niet meer actief

ja erg he is dat allemaal.....

Zo besef je maar eens weer wat wij voor een "geluk" hebben!!

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    jeetje ! nou dat is een dagje wel !! ..
    ik weet hoe het voeld om een doodgeboren kindje te zien
    ik heb het van dichtbij meegemaakt..
    niet van mezelf maar een hele goeide vriendin!..
    dat is zeker niet niets!

ookal is dat vandaag gebeurt en kan je er helaas niets aan veranderen ,..

toch een mooie verjaardag van je man ..
    en natuurlijk je 3jarig huwelijk

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ondanks dit alles toch gefeliciteerd met de verjaardag van je man en jullie huwelijksdag. Maar dat al deze vreselijke dingen achter elkaar een schaduw werpen, begrijp ik heel goed...

7. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Shit zeg! Ze zeggen wel eens: "alles komt in drieën". En helaas klopt dat ook vaak, vooral met slechte dingen. Dus meer shit komt er echt niet meer vandaag hoor. Maar dat is slechts een schrale troost... Sterkte ermee.

Deel Deze Pagina