De Crocs van dochtertjelief zijn echt toe aan een poetsbeurt, maar heb geen zin om te boenen.. Ik heb ooit begrepen dat ze in de vaatwasser kunnen; klopt dat? Iemand toevallig ervaring opgedaan?
hahahaha....ach ja joh...een step kan er toch ook in.... (reclame)... nou ik heb ze van de week geborsteld hoor....ik durf het niet aan...maar zou zo maar kunnen... lees ff mee...
Ik ook, maar ik vind ze net te duur om ermee te experimenteren, hahahahha! Straks komen ze er helemaal vervormd uit...
Lijkt me nou niet zo fijn in de vaatwasser.... Zo'n lekkere tenenkaasgeur ohhhh brrrr!! Maar wasmachine lijkt me wel gaan, doen we ook met gympen...
Hahahahha mijn dochtertje van 2 heeft nou niet bepaald een tenenkaasgeurtje aan haar lieve mini voetjes hoor..
ik heb ze van de week met een schuursponsje en wat zeep gedaan, was gedaan. Hoefde ze niet af te drogen was zo droog
Ook ik doe ze regelmatig in de wasmachine en dit werkt uitstekend! En ook vrij belangrijk...het scheelt een hoop boen werk!
Ik hoorde laatst ook van een vriendin dat ze in de wasmachine zouden kunnen maar durfde het niet te proberen. Had nog wel een paar staan dat te klein was en heb het daarmee uitgeprobeerd. Ging prima, mooie schone (en nog steeds te kleine) crocs. Nu na 2 weken kamperen durf ik het met de passende crocs ook wel aan! Manytroubles
maar als jij geen zin hebt om ze schoon temaken dan kan je je dochtertje dat toch laten doen al een soort van spelletje ik denk dat ze het nog leuk vind ook bakje water een een doekje.
Ik doe dat ook! Lekker water besparen vind ik dat! En ik moet zeggen dat ze er even schoon uitkomen dan dat ze in het wasmachine gewassen worden.