Weet echt niet wat te denken/ schrijven over deze topic. Maar wil toch een vraag stellen! Ts; als je geen kinderwens meer heb, aan de prikpil en je verloren kindje verwerkt heb, waarom dan vragen/ vermoeden of darmen babytrapjes kunnen nadoen, en intussen zelfs een afspraak gemaakt voor een pretecho???
Wat maakt dat nou uit?! Ook al maakt ze 100 afspraken voor een pretecho die ze elke keer vanuit een ander lichaamsdeel laat uitvoeren? Dat vraagt ze toch ook helemaal niet? Zou een stuk gemakkelijker worden op dit forum als men zich niet zo zou bemoeien in een ander wildvreemde z´n leven. Ze vraagt of je darmen je het gevoel kan geven als babygetrappel. Antwoord is heel kort namelijk ja dat kan. Verder moeten ´wij´ (ik zeg even ´wij´ maar doe het zelf gelukkig niet...) geen topics van het verleden gaan zitten uitsherlocken en ts werkelijk het hemd van het lijf gaan vragen over dingen die in dit topic totaal niet aan de orde zijn, en ´ons´ gaan bemoeien met dingen die ´ons´ werkelijk geen ene moer aangaan. Anders was de titel van dit topic ook wel anders geweest. Sorry ik quote jou nu even, maar anders blijf ik aan het quoten!
Het is toch niet vreemd dat het vragen oproept? Het gedrag van TS en wat ze schrijft komen totaal niet met elkaar overeen... Ze schrijft dat ze haar verlies verwerkt heeft, niet zwanger wil worden en het ook niet denkt te zijn. Waarom dan bij geborrel in je darmen denken en dromen dat het babygetrappel is en zelfs daarvoor een pretecho plannen? En negatieve zwangerschapstesten niet geloven? Terwijl je ook nog aan de prikpil zit.
Ahahhaahhahaha Nou nou nou Booey, kalm aan! Ik stelde alleen maar een vraag ( wat gebasseerd is op reactie van TS zelf in huidige topic). Zal het nooooiiit meer doen ja?
Dank je wel! Nu durf ik weer te schrijven hoe de reacties er ook uit komen te zien... Vanmiddag voelde ik het niet alleen maar mijn man die voelde met zijn hand en ik voelde "het"(darm/baby?) zo naar hem toe gaan en hij voelde het ook! Niet alleen dit maar!!! ook het volgende. Vanavond wel 2 uur contact gezocht en daar ook nog eens een bewegende buik....... Nu denk ik echt niet meer dat het darmen kunnen zijn!!!! Sorry als sommigen van jullie nu de haren omhoog gaan staan. Ben benieuwd naar de echo dinsdag. Er staan hier heel veel leugens over mij geschreven en dingen die wel eens anders kunnen uitpakken met de pretecho. Maar goed, ik heb genoeg geschreven nu. Ga genieten van de bewegingen in mijn buik, want ik geloof het nu wel. Moest wel even omswitchen want ik had het allang opgegeven want het was immers negatief en inderdaad (agenda erbij) in december ook. Nou weet ook niet hoe het kan maar ik voel wat ik voel en zie wat ik zie en mijn partner ook! Of we zijn gek ja.
Als je in december een negatieve bloedtest had, dan kun je nu hooguit twee maanden zwanger zijn. En bij twee maanden zwangerschap heb je geen bewegende buik, kun je een kindje nog niet voelen, kun je geen contact maken en komt het niet naar je toe zwemmen. Als je gevoel klopt, dan zou je langer zwanger moeten zijn. Maar dat komt niet overeen met een negatieve bloedtest in december. Want HCG zit altijd in je bloed als je zwanger bent, je kunt geen vals-negatieve test hebben bij een bloedonderzoek. Dus ik twijfel helaas en denk dat je niet zwanger bent. Maar ik ben wel heel benieuwd of je gevoel klopt. Laat je dinsdag weten hoe de echo was?
Hey, de wonderen zijn nog lang niet de wereld uit. Als jij en je man geloven dat het baby getrappel is, dan geloof ik het ook. Ben benieuwd naar je echo. Laat je het even weten?
Waar zal het eindigen vraag ik me af.. hoogstwaarschijnlijk zal er niks te zien zijn op de echo, klopt dan de echo niet? Of de termijn? Hoever ga je om te geloven dat je wel of niet zwanger bent.. Een test zegt toch ook genoeg?
Mijn man kan mijn darmen ook voelen.. Maargoed, ik ga er verder geen mening over geven. Succes bij de pretecho dinsdag.
Oja, ik had paar dagen geleden een test gedaan 2v5 maar die was negatief. Even zo voor de duidelijkheid. En erna kwam het getrappel e.d. meer.
Hoe zit het dan inderdaad met je buik? Dan moet je baarmoeder toch ook omhoog komen en moet je toch een zwangere buik hebben? En heb je verder nog zwangerschapskwalen?
Ja, maar een zwangerschapstest is altijd positief als je zwanger bent. Hoe kun je nu babygetrappel voelen, maar een negatieve urinetest hebben? En een negatieve bloedtest in december? Als het werkelijk baby-schopjes zijn, dan moet je dinsdag op een uitwendige echo een volledig volgroeid kindje zien. En je zou minimaal 12-14 weken zwanger moeten zijn, omdat je het voor die termijn niet kunt voelen. Is dat dinsdag niet te zien, dan denk ik dat je je erbij neer moet leggen dat je echt niet zwanger bent. Voor de zekerheid zou je nog om een bloedonderzoek kunnen vragen, zodat het HCG in je bloed als extra bevestiging nagekeken kan worden.
Dit inderdaad. Wat als de echo zegt dat je niet zwanger bent. Is er dan iets mis met het echo-apparaat? Is de dame in kwestie niet goed genoeg in haar vak? Hoe ver ga je in je fantasie? Ik vind het wel heel scary dat je schrijft "dat je nu niet meer twijfelt" Jij denkt dus oprecht dat je zwanger bent terwijl je testen negatief zijn. Heftig hoor!
Ik geloof het ook niet zo eigenlijk maar zou natuurlijk kunnen. je hoort wel eens van die "I didnt know I was pregnant" verhalen En anders zullen er ook genoeg "fakers" zijn die een echo van een ander plaatsen en zeggen dat ze zwanger het is immers anoniem en wij moeten maar geloven dat ze de waarheid spreekt
MamaChantal leg uit, hoe moet ik mijn bm kunnen voelen en zien? Dat kan toch alleen de gyn of verloskundige? Of zeg ik nu iets raars????