Nou volgens mij ken ik heel goed gokken. Dit is de eerste x met ovulatietesten en gelijk raak. Had aankomende vrijdag mn ei moeten hebben maar volgens mij is het al zover. Hartje voor de testen betekend gemeenschap. Wat denken jullie vandaag mn ei ? Morgen weer klussen hopelijk zitten we zo goed.
De onderste is positief hoor! Maar februari had maar 28 dagen Je positieve test is dus van 02-03 Vanavond nog eens testen en dan weet je of ie geweest is maar weet bijna zeker van wel. Nog een keertje gezellig maken voor de zekerheid
oh haha je heb gelijk ik heb het gelijk op papier veranderd. maar zit ik goed qua klussen nu ? gisteravond geklust en morgen dan weer maar morgen zal in principe te laat zijn denk ik
Eisprong is normaal 24-48 uur na positieve ovulatietest (maar zullen ongetwijfeld ook wel uitzonderingen op de regel zijn!). Ik zou idd vanavond nog een keer testen; je moet erop letten dat hij weer lichter word want in die tijd volgt je eisprong. Maar ik zou idd vandaag je ei verwachten en dan misschien vandaag nog een keer klussen ipv morgen. Mocht het dan morgen zijn dan zou je nog steeds goed moeten zitten
ja maar elke dag klussen is toch niet goed voor de zaadcellen ? ik weet dat het iets van 48 duurt voor dat weer goed is
Je maakt er niet meer kans door om zwanger te raken, maar ook niet minder zou ik dan denken. Maar goed, ik heb de vorige keer ruim 36 uur na positieve test gevreeën en was toen zwanger. Dus als je een latere eisprong zou hebben zit je wel weer goed met morgen. Op de dag van de positieve ovulatietest vrijen word sowieso vaak ook aangeraden. Maar je kunt er gewoon een beetje vanuit gaan dat je met om de dag vrijen je eisprong niet kunt missen. Het is dus maar waar je voor kiest, maar vooral wat goed voelt! Ze zeggen dat de zaadcellen bij om de dag vrijen optimaal zijn, maar dat betekent niet dat ze van vandaag onbruikbaar zijn Genoeg vrouwen hier die het elke dag of zelfs vaker op een dag doen en ook zwanger raken
ik begrijp je helemaal. ik heb vanmorgen een test nog eens gedaan, eff tussendoor en die was even donker als gisteravond dus vanavond nog maar eens haha. heb het met mn man er al over gehad en veel op internet gekeken natuurlijk en we houden het op morgen, of vanaaf kan ik niet van hem afblijven haha dat kan ook natuurlijk. en ja bij mn jongste deden we het ook vaker dus dat zegt niks
Het zegt zeker niks (aan de ene kant gelukkig ook maar het komt zeker niet altijd uit om het zo vaak te doen...)! Heel veel succes en vooral veel plezier natuurlijk