Positief of negatief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marieeel, 28 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieeel

Marieeel Lid

28 apr 2019
    8
    1
    3
    Vrouw
    Foto 1 BEDA8AE2-B24C-4A44-BD9A-23401DA7ACDD.jpeg 47C940F2-0579-4C5E-BDBA-0D78A0E3B294.jpeg Vrijdag einde ochtend een zwangerschapstest gedaan ( niet met de early maar normale ) , en daar kwam een heel lichte minimale twijfelachtige tweede streep te voorschijn, lastig op de foto te zetten.. zien jullie het ook? Nou heb ik zaterdag ochtend nog een test gedaan ook met de early van de action maar was negatief. Maar nou twijfel ik ontzettend, heb ik die tweede streep verkeerd gezien of zien jullie het ook? En herkent iemand dit?

Ik slik de mini pil, en na 9 maanden gebruik 8 april opeens weer bloed verlies en 11 dagen erna bruin verlies 2 dagen. Opzich kan dit natuurlijk gewoon een doorbraakbloeding zijn.. alleen precies ditzelfde verhaal had ik ook voordat ik wist dat ik zwanger was me nu 10 maanden oude dochter.

doordat ik opeens last kreeg van intense moeheid, borsten en ochtend misselijkheid dacht doe voor de zekerheid een test om uit te sluiten, alleen die heeft me dus aardig onzeker gemaakt.

De tweede foto gaat het om de bovenste test, de onderste was van me dochter. Alleen wou even weten of de streep precies goed zat. [​IMG] het is echt even goed kijken hoor ! Vandaar dus ook mijn extra twijfel, niet dat ik me suf ga kopen aan testen, en kan moeilijk wachten op me menstruatie met het slikken van de mini pil[​IMG]

2. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik zie m wel op die 2e foto maar hoor ook veel over action early dat die weleens valse streepjes geven. Ik zou overmorgen testen met een ander merk, bijv predictor.

3. Marieeel

Marieeel Lid

28 apr 2019
    8
    1
    3
    Vrouw
    Ja dat is dus het gekke deze is met de normale test gedaan, en de volgende dag deed ik de early en deze was negatief. ik twijfel zo.

4. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik zie op de tweede foto een streepje zonder dat ik echt hoef te turen.

Marieeel vindt dit leuk.
  5. Sela~

Sela~ Actief lid

22 apr 2017
    455
    895
    93
    Vrouw
    Op de 2e zie ik het wel maar volgens mij is die ook een beetje bewerkt qua belichting/contrast?

Marieeel vindt dit leuk.
  6. Marieeel

Marieeel Lid

28 apr 2019
    8
    1
    3
    Vrouw

7. Marieeel

Marieeel Lid

28 apr 2019
    8
    1
    3
    Vrouw
  8. Marieeel

Marieeel Lid

28 apr 2019
    8
    1
    3
    Vrouw
    Klopt ja omdat het zoo minimaal is, heb net in een reactie de onbewerkte versie geplaatst. Maar heb nu ook last van me baarmoeder lijkt het wel, gespannen. Ik herken het als geen ander na de laatste bevalling heb net nog de andere test bekeken en ook daar zag ik bij allebei heel licht iets, ik wist niet dat je bij de early NA 10 minuten moest kijken dacht ervoor, lees net dus andersom

9. Marieeel

Marieeel Lid

28 apr 2019
    8
    1
    3
    Vrouw
    Wat denken jullie? Is toch wel een streep, zelf vind ik het anders wel heel toevallig voor een indroogstreep of hoe ze dat allemaal noemen ps het is niet de donkere maar waar dir hoort te zitten zie je heeeel licht een minimale lichtere brede streep.

2B376D3C-11E9-479D-9664-79BC0B5B6BE3.jpeg

10. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik zie toch best duidelijk een streep!

Marieeel vindt dit leuk.
  11. xMandykus

xMandykus Lid

7 apr 2019
    97
    30
    18
    Vrouw
    Zo begon mijn action test ook hoor! Spannend, zou overmorgen weer testen

Marieeel vindt dit leuk.
  12. Marieeel

Marieeel Lid

28 apr 2019
    8
    1
    3
    Vrouw
    Deze was van de dag erna met middag urine. Deze zag je alleen met bepaalde licht vandaar in bewerk app gezet, of zien jullie het niet bij deze?
    60225A62-4EBF-41A3-99B7-404149F86134.png

Deel Deze Pagina