lieve meiden, Hier weer eens verwarring net als 2 maanden geleden. krijg er de ziekte van...mijn grafiek is weer een zaagtand aan het worden. Steeds een stijging en dan zet het niet door... Het weekend van CD 5-7 me beetje over de kop gewerkt naast mijn werkweek, weinig slaap en hard werken. CD6 op discarded gezet want die was megahoog, heb ik altijd met weinig slaap, dan rijst tmp als een gek. temp CD 7 is waarschijnlijk niet helemaal betrouwbaar. Als ik CD7 op discarded zet geeft ie mogelijk ei aan op dag 11. Maargoed, als ik dus na vandaag ietsjes hogere temps invul richting de 36.8 en dan 36.9 verplaatst hij op een gegeven moment mijn ei naar later... Weet dat ik niets anders kan doen als wachten (en doorklussen om de dag) GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr sorry meiden, dit is weer zo een rare cyclus. Ik wordt hier zo onzeker van. Moedeloos. Wat vinden jullie van mijn kaartje? alvast bedankt! xxxxhelena
hoi helena ik heb jou tempkaartje zitten bekijken maar kan er echt geen trouw aan vast knopen, ben je al een keer naar de huisarts geweest dat je om de cyclus een hele rare heb zodat er eens verder na gekeken kan worden want dit is toch geen doen als je om de cyclus de kluts kwijt ben en het erop lijkt dat je geen eisprong heb gehad. Ik vind het namelijk zelf ook erg vervelend dat ik een tempkaartje heb waarin ik op drie verschillende datum's een eisprong kan hebben gehad.
Hoi Helena, Ik kan ook niet zoveel van je kaartje maken, ik zie er iig geen ei in. Heb je een regelmatige cyclus? Vorige cyclus had je een vroeg ei, op CD 11, daarna steeg je temp naar boven de 37.1, dat heb je de cyclus nog niet bereikt. Ik zou nog geduld hebben als ik jou was, dan wordt het misschien wel duidelijker. En met om de dag klussen zit je goed, dan mis je je ei niet. Succes!
dank krokodieltje, meestal schommelt mijn cyclus tussen de 31-35 dagen. Als ik ovu testen doe (temp pas sinds eind zomer) zijn deze meestal positief tussen cd 18-22. vorige maand was een verassing, aand ervoor hele rare cyclus gehad met zaagtandgrafiek, bloeding tussendoor, waarschijnlijk ei overgeslagen. HEb gisteravond laat ovutestje gedaan...positief Man is vannacht thuisgekomen van werk, dus aan de klus over paar uurtjes.. Nu maar hopen dat de temp stijgt.. xx