Hallo, Wij zijn nu vanaf januari 2012 bezig voor een 2e wondertje Mijn eisprong was als het goed is op dag 20 (temp en ovutestjes) gister op 3 dpo had ik ineens een hevig menstruatie gevoel zelfs erger dan dat ik het ken moest er echt even bij gaan liggen dit heeft 20 minuten geduurd en het liep langzaam af nu alleen soms steekjes en een zeurend gevoel Het waren echt niet mijn darmen het zat echt boven mijn schaambeen en trok echt naar beneden Wie herkent dit? En was misschien zwanger?
Lees hier wel vaker dat tijdens de innesteling krampen worden waargenomen. Zelf heb ik rond die tijd 2 dagen kleine steekjes gehad. Meer niet. Spannend voor jou!!
Klinkt voor mij niet bekend. Ik heb alleen een wat licht zeurend gevoel gehad, en wat heel lciht roze en bruin verlies. Hopelijk is het wel een innesteling geweest!
Ik heb nu zwanger en vermoed ook dat ik mijn innesteling heb gevoeld. Ik werd snachts wakker met ook enorme buik pijn, pff dat duurte na mijn gevoel ook ff. Volgende ochtend zei ik ook tegen mijn vriend van volgens mij voelde ik innestellimng,en we zijn echt wel zwanger 2 jaar geleden was ik ook zwanger en toen voelde het als enorme ongi pijn. Elke vrouw maakt iets anders mee,maar het klinkt wel erg positief hoor!
Ik heb een flinke steek (soort messteek) gevoeld in mijn buik tijdens de innestelling.. ik kon even niet meer bewegen
Als het mijn innesteling was voelde het bij mij aan als ongi-krampen. Een avond heel erge krampen. Ik dacht toen dat het mis ging (zwanger via icsi) en dat mijn regels gingen doorbreken. Na die avond een kleine week niets meer gevoeld van krampen of steekjes. Na een positieve zwangerschapstest begonnen de ongikrampjes weer, maar niet meer zo zwaar
Als het goed is 1 of 2 augustus mijn ei gehad. Vanochtend werd ik wakker en had ik onder mijn navel (was nog niet goed wakker) een seconde of 10 een scherpe pijn. Daarna geen steken of iets gevoeld. Hoop dat dat een innesteling is geweest maar weet je toch pas achteraf. Wie kent dit en was zwanger?
Ik lees mee, want ik zit nu op 3 dpo en heb ook echt een ongi gevoel! heel irritant. de innesteling is toch pas bij 5 dpo?? ik vind het vreemd...
Ik had 5 6 dagen na ei menstruatie krampjes.. Had ook op dag 5 bruin slijmerige afscheiding met 1 keer vegen daarna dikke witte afscheiding en nu witte dunne afscheiding dus ben ook benieuwd )
Volgens mij ook niet maar heb wel weer gelezen van wel, en ik heb precies hetzelfde, ook rugpijn onderrug en trek na linkerzijde...
Apart allemaal op 3dpo. En ik voel ook steekjes in linker zij.. En echt drukkend gevoel/steekjes bij eierstokken. Met plassen trekt het ook meer. Hopelijk geen blaasontsteking ofzo
@ Jazz, haha ja hem, maar het lijkt met niet onmogelijk toch innesteling op 3dpo? Ik voel ook steekjes linkerzij en vanmorgen ook meer druk tijdens het plassen, dan zouden we allen een blaasontsteking hebben, kan het me niet voorstellen haha me drukkend gevoel bij me eierstok rechts voel ik ook, maar ik weet zeker dat ik me eisprong al heb gehad spannend! Ik duim voor jullie!
hallo lieve mensen. ik ben nieuw hier en ik had misschien een rare vraag maar hoop dat iemand daar een antwoord op kan geven .. ik had dag geleden in eens hevige menstratiepijn met licht roze bruin bloedverlies.. niet eens in mn broekje maar op wc papier ik dacht ongesteld te worden ik doe tampon in maar wat gebeurt er de pijn is ineens weg en geen last meer van gehad, volgende bezoek aan de toilet zat er geen bloed aan mn tampon vaag.. nou is mn vraag kan dat de innesteling zijn geweeest of is het toch wat anders.. hoop snel van iemand te horen mvg bernadet
IK heb op 5 dpo mentruatiekrampen gehad. En nu zo af en toe nog steeds wel minder als die dag. En merk ook dat me buik aan de linkerkant iets gevoeliger is soort beurs gevoel.
nog 7 dagen. Merk trouwens dat ik de laatste dagen van alles vin stinken. Terwijl ik dat ervoor niet zo erg had. Het vrouwenlichaam kan soms zo raar zijn
ja het vrouwenlichaam kan cker raar zijn . zijn jullie al lang bezig of nog niet zo lang met zwanger worden ?