Mijn lichaam maakt me gek!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Cynthia1978, 18 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Ik had even een vraagje.

Ik ben 10 februari ongesteld geworden (2 dagen eerder dan verwacht).
    Zaterdag (7e dag cyclus) had ik na het plassen bij het afvegen heeeeel licht roze afscheiding/bloed? Wist niet zo goed wat ik er van moest denken. Weet niet waarom maar had zondagochtend toch een testje gedaan.

Uitslag was negatief, dat was te verwachten omdat ik immers ongesteld was geworden. Gisteren had ik (8e dag cyclus) +/- 10 min. lang steken rechts en links. Ik heb dit normaal alleen als ik mijn eisprong heb gehad. Nooit eerder dan mijn eisprong.

Weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. In januari heb ik ook een hele vage ongesteld gekregen. Op de innesteldag had ik een beetje bloed met het afvegen. 1 dag voor ongesteld ook, de dag erna gewoon gesteld.
    Ook nooit eerder zo geweest. Ben namelijk eerder al een keer gestopt met de pil (+/- 1,5 jaar gestopt), en heb zulke symtomen nooit gehad.

Misschien is het ver gezocht, maar zou ik toch zwanger kunnen zijn? :( Of heb ik mijn eisprong gewoon veels te vroeg gehad?

Het is een heel verhaal, maar ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.

Groetjes

2. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
  3. sannie80

sannie80 Lid

23 jan 2008
    44
    0
    0
    Brabant
    Ik volg dit onderwerp even.........

Ik ben afgelopen vrijdag alsnog ongesteld geworden, maar dat heeft maar twee dagen geduurd, ook ik heb het gevoeld dat m'n lichaam een spelletje met me speelt. Ik heb vanmorgen weer een test gedaan omdat ik het allemaal niet vertrouw. Deze was negatief, dus ik heb me al op de tweede ronde ingesteld.
    Toch ben ik nog niet 100% overtuigd.....

4. Niet meer actief

Kan best je eisprong zijn hoor Cynthia.
    Dus over een dag of 20 gewoon opnieuw testen.
    Succes

5. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Bedankt Ikdus ;)

Sannie80: Ja dat heb ik dus ook, bij mij duurde het 3 dagen. Even afwachten dan maar :rolleyes:

Deel Deze Pagina