Hallo, Ik maak me snel zorgen. Heb in februari een miskraam gehad en in april een bbz. Verder nooit overtijd geweest, in ieder geval niet langer dan 1 dag. Ik ben nu overtijd 4 of 5 dagen maar had vanochtend geen positieve test. Heb wel klachten als zere buik al anderhalve week vooral buiksnede van bbz erg voelbaar (pijnlijk) en steken lichts onderin dicht bij lies. Klachten als: continue koud, tepels zijn donkerder gekleurd, afscheiding is veel (doorzichtig wittig), gister en dag ervoor soort kleine drukjes bij vagina, en baarmoedermond is nog gesloten en hoog. Om een lang verhaal kort te maken. Hoor je vaker dat je na 4 dagen overtijd nog geen positieve test hebt terwijl je wel zwanger kan zijn? Ik heb normaal regelmatig cyclus. Van 29 tot 30 dagen. Is nooit langer geweest. Hopelijk kunnen jullie me verder helpen. Ben nu sneller ongerust, omdat ik al een bbz heb gehad en snel wil weten als raak is zodat ik naar de dokter kan. Groetjes, Meid22
He Meid22, IK ben zelf (nog) niet zwanger geweest, maar hoor wel van andere meiden dat ze na 1 week of soms nog langer pas positief testen. Dus er is nog hoop voor je hoor! Liefs Farfan
Hoi, Ik lees ook wel vaker dat meiden pas een week of twee weken na nod pas posotief testen! Er is dus zeker hoop
Hallo allemaal, Bedank voor je reacties. Vanochtend naar mijn toiletbezoek, behoefte wat moeizaam ging heb ik bloed verlies gekregen. Heb donkerbruin en helderood bloed verlies. Normaal stolsels erbij sinds mijn operatie maar nu nog niet gezien. Het is nog even afwachten maar ben bang voor heel erge verlate menstruatie of mk, ik weet het niet. De snede kan ook pijn hebben gedaan door mijn heupbroek die erop drukt. groejes, Meid22