Hoi allemaal hier weer een topic van mij vindt het allemaal zo erg spannend en weet totaal niet meer wat ik moet voelen of denken Nog een aantal dagen tot ik kan gaan testen of ik zwanger ben Heb sinds vorige week woensdag dat ik de klok rond kan slapen en zo ontzettend moe ben pijn in mijn onderrug de week van mijn ei sprong krampjes de hele tijd door Nu nog voel ik af en toe krampjes maar niet meer zo erg veel als in de week na mijn eisprong vanochtend last van mijn linker borst de zeurende pijn liep door tot in mijn arm heb ook het idee dat mijn borsten voller zijn en zeker gevoeliger gisteren avond na het intiem zijn ineens kots misselijk veel last van boeren kennen jullie dit ?? liefs van iemand die heel erg in spanning zit
He meid ik erken de spanning. Hebben we vast allemaal gehad. BIj de eerste was het heel erg en voelde ik van alles toen zei de huisarts dat het ontpillen was en ben er wel 2 mnd ziek van geweest met allerlei klachten. Volgens de verloskundige heb ik waarschijnlijk een miskraam gehad toen. Ik weet van alle drie de zwangerschappen dat ik ook direct erg moe was en misselijk bij de laatste. Mijn borsten deden inderdaad ook zeer. Maar dat was ook zo met het ontpillen/miskraam Dacht op een gegeven moment ook van alles te voelen en toch toen ik echt zwanger was wist ik het gewoon en hoefde ik voor mijn gevoel niet te testen heel vreemd terwijl ik anders met de testen niet wachten kon. succes en doe veel dingen zodat deze dagen snel omvliegen
hey thx voor je antwoord en indd veel doen zodat de dagen omvliegen daar wordt voor gezorgd na mijn eisprong had ik heel erg het gevoel dat het raak was en nu weet ik gewoon niet meer wat ik allemaal voel en of het te plaatsen is zie nu ook dat er op mijn borsten wat blauwe aders komen maar dan denk ik daarna ook meteen weer zou ik ze zien vliegen heeft het er al die tijd al niet gezeten het liefste zou ik nu al gaan testen maar weet ook dat dat niks uit zal halen mijn buik is opgezet heb erg veel last van stemmingswisselingen en slaap de klok rond morg moet ik om negen uur met een van mijn honden bij de dierenarts staan heb meteen vriend lief maar gevraagd me wakker te bellen om zeven gezien ik van de wekker niet eens meer wakker wordt ben in ieder geval wel blij dat ik het hier ook een beetje van me af kan schrijven