Heb vrijdag alleen in de ochtend donkerbruin bloed verloren, ongeveer halve tampon vol, daarna was het over, niets meer! Ik heb geen ongesteldheidsklachten gehad, maar dacht dat dat kwam omdat ik al 11 maanden (na zwangerschap) niet ongesteld ben geweest. Totaal nu dus 20 maanden. Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn, wie herkent dit? Voel wel een warme gloed in mijn onderbuik, maar verder... herken ik niets vanuit mijn eerste zwangerschap, ook de bloeding nooit gehad.
Ja ik herken het wel, ik had wel een bloeding en leek op een lichte menstruatie. Kwam ook met vlagen, zaterdagavond ietsje rood slijm, daarna zondagmiddag bloed, rood, avond niks, maandagochtend niks, rond de middag wel, in de nacht weer niks en dinsdag idem en zie mijn banner. Oh die warme buik ken ik, bij alle drie de zwangerschappen waarvan een niet door mocht gaan helaas altijd een warme buik gehad.
Het lijkt of je cyclus gewoon weer op gang begint te komen. Ik heb een paar keer zo'n 'menstruatie' gehad na het stoppen met de pil ik ben toen trouwens gaan tempen en had (waarschijnlijk) wel gewoon een eisprong. Als je denkt dat het een zwangerschap zou kunnen betekenen zou ik een testje wagen.