Hoi, wat geven jullie aan de creche (als je baby daarheen gaat) als hij 1 jaar wordt. Mijn kleine krijgt soms rozijntjes in een papiertje (maar dat vind ik wat saai, idem qua fruit) en laatst een badeentje van een mede-klas baby... hebben jullie nog een leuke tip wat ik kan doen? (niet duur maar toch erg leuk) lfs, dora
Speelgoed van de houtwinkel,jaydienne krijgt vaak als er iemand jarig is zoiets en dan met een kaartje eraan.Vind ze heel leuk en ze speelt er nog mee ook. Succ6
kijk eens bij de action leuke dingen en niet duur ik had voor teun gewoon een nijntje koekje met zijn foto erop maar heb ook al eens belleblaas gekregen
Ik heb toen Quinn 1 werd nijntjes gemaakt en daar een doosjes rozijntjes tussen geplakt. Toen hij anderhalf was en de babygroep ging verlaten heb ik uitdeelboekjes van Dikkie Dik in celofaan verpakt. Erg leuk!
Hallo, ik ben zelf groepsleidster op een kdv en wat wij ook altijd heel erg leuk vinden om te zien is dat de naam van de groep in de traktatie verwerkt is. Je hebt bijvoorbeeld de 'berengroep' 'kikkergroep' 'de kleine bijtjes' etc..Althans meestal hebben de groepen zulke namen En dan bijv. iets lekker en iets leuks. Iets lekkers is voor die leeftijd idd vaak hetzelfde (Bijv rozijntjes) maar doen t toch altijd wel goed. Danoontjes is altijd een echt feest! Nou en van die danoontjes kan je ook wel iets leuks maken..maar het is dan op de leeftijd natuurlijk wel zo dat WIJ het er heel erg leuk uit vinden zien maar de kinderen er weinig van merken/aan hebben. Je zou dan idd bijv. een danoontje (of iets anders lekkers) kunnen geven en daar een kleinigheidje bij (miniboekje, badeendje, puzzeltje, etc. winkels als de action hebben genoeg!) en dat dan in een leuk cellofaantje met een strikje en desnoods nog een fotootje van je kindje