Waar gaat dit heen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Visje13, 28 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visje13

Visje13 Lid

13 feb 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Graag wil ik mijn verhaal met jullie delen.
    22 nov had ik mijn laatste menstruatie en op 19 dec teste ik llicht positief, daarna kreeg ik 2 dagen licht bloed/bruinverlies maar de testen bleven donkerder worden. Het bloeden stopte en tot nu heb ik heel soms met afvegen een klein streepje bruin op het papiertje. Ik werd dus langzaam al blij dat het toch goed ging. Tot vandaag mijn streep is zoveel lichter dan eergister en wel gedaan met ochtendurine. Ik ga er maar vanuit dat het niet goed gaat maar ergens wil ik de hoop houden ofzo. Ik zou nu 5 weken en 1a2 dagen zijn. Iemand ervaring hiermee??

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,2 KB
      Weergaven:
      27
  2. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Hij loopt idd niet meer op,ik heb er geen ervaring mee maar dit ziet er niet zo positief uit idd.
    Hopelijk loopt het toch goed af:)

3. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook geen ervaring mee maar het ziet er idd niet best uit. Ik zou woensdag weer testen en dan kijken wat er weer uit komt. Wat vervelend die onzekerheid.

4. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Test je telkens op hetzelfde moment van de dag? ik testte ook een keer s morgens en ook stuk lichtere streep. Vanaf toen elke namiddag na het werk getest en ze liepen mooi op.
    Hopelijk is dit bij jou ook zo. ik duim!

5. Visje13

Visje13 Lid

13 feb 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel, alle testen zijn met de eerste ochtendurine gemaakt dus daarom verwacht ik ook wel dat het mis gaat. Maar je probeert het toch van de positieve kant te bekijken he 😅.

6. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Wat vervelend om nu zo in die onzekerheid te komen!!!
    Begrijpelijk dat je je zorgen maakt, je zou verwachten dat je nu een knaller kreeg denk ik...

Nou meid, ik duim en hoop voor je dat het niet is wat het lijkt!

7. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    He bah... wat een onzekerheid!

Ik hoop dat ze nog gaan oplopen...

8. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Zou t kunnen zijn dat je de ene avond minder gedronken had dan de andere? Niet om je valse hoop te geven, maar zou toch even door testen voor je de hoop opgeeft.

9. Visje13

Visje13 Lid

13 feb 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas vandaag geen streepje meer te zien, misschien dan toch vorige week al vruchtje verloren. Ik heb nu alleen nog bruinverlies bij afvegen. Of zou het kunnen dat er nog uit moet? Omdat het bloedverlies zo minimaal was? Heb nu ook geen idee meer wat mijn cyclus is 😳.

10. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Ik denk dat je bijna niet zult merken.
    Het is nog zo klein en komt mee met het bloeden.

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb vorig jaar januari hetzelfde gehad, oplopende testen en ineens had ik met afvegen bloedverlies. De dag erna was het streepje nog maar superlicht. 3 dagen later werd ik 'ongesteld' mijn cyclus was meteen weer 'normaal'. Je kunt de volgende ronde Ovu testen gebruiken voor de zekerheid, zodat je je ei niet mist (mocht hij eerder of later komen) balen meid :(

12. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    dikke knuffel voor de onzekerheid. :(

13. Visje13

Visje13 Lid

13 feb 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel 😘

14. Visje13

Visje13 Lid

13 feb 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff hopeloos dit, vandaag toch nog een keer getest, soms bruinbloed bij afvegen maar nog steeds niks wat in de buurt komt van een menstruatie. Dit was de uitkomst en niet eens met ochtendurine getest. Toch maar naar de verloskundige gebeld en de situatie uitgelegd. Die zei het kan misgaan maar het hoeft niet.. Dus ik zei nou dit zijn wel erg lichte testen voor 5en een halve week maar volgens haar zegt dat ook helemaal niks. Kortom de onzekerheid blijft. Ik kan pas 19 januari voor een echo dus nog lang wachten 😔

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      57,3 KB
      Weergaven:
      12
  15. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Ik heb precies hetzelfde!

Ben 5 weken en vanmorgen ook zon lichte kruidvat test!
    Heb geen bloedverlies en voel me nog zwanger.

Vreemd he... Mn huisarts zegt ook dat thuistesten niet altijd aangeven hoe goed je zwangerschap is. Mn verloskundige belt me straks..
    Ben benieuwd wat zei zegt.

Ik heb 20 januari mn eerste echo staan.
    Hoop zo dat ik die dag haal en het toch goed is gekomen met een ieniemienie engeltje op mn schouder (en op die van jou)

Pffoeh spannend he die onzekerheid..

Had in september een miskraam rond deze tijd

16. Visje13

Visje13 Lid

13 feb 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou zeker spannend! Ik voel me niet zwanger en heb bloedverlies dus dat maakt eigenlijk dat ik zelf denk dat het niet goed is, maar vorige keren had ik dan in week 4 ineens een lichte test en werd ik altijd de volgende dag gewoon ongesteld en was het streepje ook weg.
    Ik hoop dat jouw verloskundige je meer duidelijkheid kan geven! En duim nu voor 2 haha.

17. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Ooh bloedverlies erbij is niet tof:(
    Ik laat wel even weten wat mn verloskundige zegt.

En we gaan heel erg hard duimen!

18. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    ik had dit in sept en toen bleek aan de hand van bloedtesten dat het een aflopende zwangerschap was. zou dus om een bloedtest vragen.

19. Visje13

Visje13 Lid

13 feb 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas zegt mijn huisarts gewoon afwachten 😁 alsof "gewoon" mogelijk is in deze onduidelijkheid 😝. Ik ga er ook vanuit hoor dat het aflopende zaak is, maar er blijft altijd dat beetje hoop.
    Wat naar dat het bij jou ook fout ging 😔, mag ik vragen hoe lang het duurde voordat het doorzette bij je?

20. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    op dinsdag had ik een hcg van 65 donderdags was het nog maar 25 en toen zag ik het ook niet of nauwelijks meer op de test. die avond zette het door. 4 weken later had ik weer een posi test in handen en ben nu 15 weken zwanger

Deel Deze Pagina