Goede avond dames Ben weer terug van ff weg geweest Ik wou na vorige ronden even afstand nemen Hebben hier ook ff rust genomen Moest na vorige ronde weer terug komen en was presies rond mijn eispronk bleek bij de echo . Nu het punt moest donderdag ongesteld worden En. Neej hoor donderdag geen duivels en vrijdag ook niet Vanaf maandag vollere /pijnlijke borsten Verder geen kwalen niks Donderdag getest maar negatief Durf nu niet echt te testen bang voor de teleurstelling Enige kwalen zijn Pijnlijkere borsten Meer honger Erg moe Wat zeggen jullie. Morgen ochten maar even een kv 2v5 er tegenaan gooien ??
Ik zou het ook doen! Ben je gelijk van je twijfel af. Je hoort wel van meerdere dat ze pas posi testen na hun nod.
Ja ik weet het idd maar ben zoo bang Aantal zulllen mijn verhaal wel herineren Helaas een bbz van 2 vruchtjes vorige ronden Dus ben gewoon bang Liefst ga ik nu testen haha. Heb al tijdje niks gedronken haha
Oke dat verhaal kon ik niet. Wat vervelend zeg sterkte ermee nog! Het kan ook zijn dat je cyclus wat van slag is, dat weet ik dan van mn miskramen, daarna is mijn cyclus wat onregelmatig geworden. Maar de eniste manier om duidelijkheid te krijgen is indd testen of je kunt t nog even afwachten natuurlijk.
Aangezien ik meerdere malen op controle moest komen heb ik een echo gehad en stond me ei op springen En toen mocht ik paardag later terug komen en was me ei idd "gesrongen" Ook mijn cb smiley testen waren positief Dus heb wel hoop. In de afgelopen ruim 20rondes 1 x overtijd geweest Dus wel erg spannend. Zou haast nu testen. En morgen ochtend Haha. Wat zouden jullie doen ?? Wachten of toch testje wagen Zijn geen rode duivel gevoel opkomst zegmaar haha Spannnnennnnddddd
Zeker spannend!! Ik persoonlijk zou gaan testen maar ik heb dan ook echt geen geduld ppff haha. Ik had al op dag 1 overtijd naar een test gegrepen hihi terwijl het elke cyclus weer anders is. En aangezien het allemaal positief voor je eruit ziet is de kans op zwangerschap natuurlijk niet uitgesloten. Hoop t voor je!!
Ik zou ook zeggen morgen vroeg testen. Als je idd zwanger bent is je hcg morgen zl 2x verdubbeld. Maar heb je wel een regelmatige cyclus
Kan me tot nu toe bedwingen haha Ja had in het begin een onregelmatige cyclys ( na spiraal ) Nu ongveer 18 rondes is hij 28/29 dagen nooit afwijkend. Vorige ronde helaas fout gegaan Ovulatie testen sinds 7 maanden ongveer de cb smiley Nu ook volgens echo en ovu duidelijk mijn ei geweest Duimen jullie mee haha Morgen als ik wakker wordt zal ik testen.
Ben wakket . Durf niet zo goed. Bang voor teleurstelling Maar nogsteeds geen gevoel voor de duivels Ik ga op me gemak naar beneden hihi
Whaa en mijn temp gaat opeens omlaag?!?! 2 dagen een stijging en van 36,7 en 37 gister vandaag opeens 36,8? Dus geen eisprong ofso? Ppff nou dacht dat tempen gaat me een beetje wegwijs maken maar snap er niks meer van zo had wel ovupijn.