oooow wat is dat eng he?! hier precies hetzelfde met 15 weken, vk kon geen hartje vinden en na een uur een echo en toen was alles gewoon oke! beeb was gewoon steeds verstoppertje aan het spelen hihi maar die stress die je dan hebt.. pfff.. gelukkig alles goed met jullie beebje!!
Ik dacht, nog even spieken hoe het is afgelopen vanmiddag. Maar wat een goed nieuws! Wat fijn zeg!!! Geniet ervan! Nog mooie foto's mee gekregen?
Phoe, wat een fijn nieuws. Ik heb dit ook gehad met de laatste zwangerschap. Maar gelukkig had onze vk zelf een echoapperaat zodat ik meteen door kon voor de echo. Maar je maakt je toch wel zorgen hoor. Ik was ook helemaal alleen daar, met mijn toen jongste zoontje. Gelukkig was bij ons ook alles goed en bleek ze ver naar achter te liggen. Geniet ervan.
oeew wat fijn meid! geweldig!!! bij mij ook gebeurd..was toen ff kijken ook tegen de 16 weken en wij maar zoeken naar dat hartje nergens te vinden!!! we hoorden alleen de mijne. nou de tranen rolden al zowat over mn wangen en de vkudige had ik ook al zo een blik op haar gezicht van ooei.... gelukkig hebben we het uiteindelijk wel gevonden..ze zat helemaal verstopt. klein snotaapje.