Hallo meiden Ik heb vorige maand helaas een vroege mk Gehad. We hebben niet een cyclus afgewacht en zijn er weer voor gegaan Bij mijn vorige zwangerschap Had ik borstpijn en waren ze ook een cup gegroeid Veel slijm verlies en was me reuk ook super sterk Deze maand heb ik veel slijm verlies en een soms misselijk naar het eten Maar verder niks geen borsten die groter zijn Of me reuk die sterker is ik vind sommige dingen alleen stinken soms Begreep dat je van stress ook niet zwanger kan worden Ik heb deze periode heftige dingen meegemaakt Maar zal het nu wel of niet zo zijn? Durf eigenlijk geen test meer te doen We waren ook al meer als een jaar bezig Ben bang voor een teleur stelling
Beste priscilla, Wat rot dat je een vroege miskraam hebt gehad. Probeer je hoofd lekker op iets anders te zetten en vooral niet te stressen, hoe moeilijk het ook is. Stress is nooit goed voor je lichaam maar ik denk niet dat dit de oorzaak kan zijn van een miskraam of het niet direct zwanger worden. In de oorlog werden er ook kinderen verwekt en geboren! Laat je lichaam lekker herstellen en gun jezelf dit ook! Wat betreft je afscheiding kan het wijzen op een evt schimmelinfectie (als het een rare kleur en geur heeft) ik zou even langs de huisarts gaan als je er nog veel last van hebt. Veel liefs
Hallo Dankjewel voor je reactie De afscheiding ruikt niet En heb het alleen als ik naar de wc ga En had ik bij me vorige zwangerschap ook vandaar dat ik dacht zal Het nu weer raak zijn? Alleen heb ik verder geen symptomen Soms met vlagen misselijk maar daar blijft het ook bij Liefs priscilla