videos babytv op tablet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jebb, 3 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jebb

Jebb Niet meer actief

Hoi,

Komende week gaan wij met zijn drietjes een weekje naar Griekenland. Nu wil ik voor onze dochter wat filmpjes op de tablet zetten, om in het vliegtuig en voor het slapen gaan, lekker ff te kijken. Ik wil het liefst wat videos van Babytv, omdat dl hier ademloos naar kan kijken.

Nu heb ik vanalles geprobeerd om via yoytube te downloaden. Op de computer (op kijn werk) lukte dit wel. Rechtstreeks via youtube op mijn tablet downloaden lukt me niet. Iemand tips?

Zou ik evt de app van babytv kunnen downloaden of moet je dan ook internet hebben om de filmpjes te kunnen kijken?

2. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de app gedownload. Je hebt 4 standaard (free) filmpjes wat volgens mij geen internet nodig heeft. Als je meer wilt, moet je wel gaan betalen dacht ik. We hebben de app nog niet veel gebruikt & kan er dus niet al te veel over vertellen...

3. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Naast de gratis vier filmpjes, kun je elke maand gratis nog eens 4 filmpjes doenloaden, in mei is het Popiz. Misschien dat je op je pc kan downloaden en dan op een sd-kaartje zetteb die ook op tablet te gebruiken is.

4. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar moet je ze dan downloaden? Kan dat wel op de pc?

En zag idd net dat er 4 andere gratis filmpjes er bij gevoegd waren.. Blijven die of heb je volgende maand weer andere?

Deel Deze Pagina