Hallo allemaal even een vraagje aan de mensen die al eens bevallen zijn. Ik heb het al aan de vk gevraagd maar krijg er geen antwoord op... tenminste een antwoord in vaktermen waar ik thuis al geen eind meer aan vast kan knopen ... ik ben nu bijna 37 weken zwanger en verlies sinds een paar dagen lichtjes bloed dmv roze afscheiding ook heb ik steeds vaker harde buiken en een pijnlijke onderbuik en sinds 2 dagen steeds aan de diaree... ze wilden ook geen inwendig onderzoek doen... nu hoor ik in de wandelgangen om me heen dat dat wel eens tot een bevalling kan leiden maarja ... die personen die me dat vertelden hadden er geen ervaring mee ook alleen van horen zeggen... In principe word er volgende week gekeken of ik eerder ingeleid kan worden ivm een kiesprobleem, maarja liever gewoon dan uit mezelf bevallen zonder al die poespas ... is er iemand met dezelfde ervaringen...
Hai Licht bloedverlies kan de laatste weekjes en hoeft niets te betekenen. Ook de hardebuiken niet. Ik zelf heb vanaf 35 weken voorweeen en ben ook nog niet bevallen. Ik heb ook wel eens gehoord dat je van diarre weeen krijgt, maar als je kindje in je baarmoedermond er nog niet klaar voor is gebeurt er toch echt helemaal niets hoor! Ps eerder ingeleid worden doen ze echt niet zomaar dus ben bang dat je met je kiesprobleem nog even af moet wachten. Hou er rekening mee dat je bij een eerste vaak (hoeft niet) overtijd loopt. Succes de laatste weekjes
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap tegen het einde ook lichtroze bloedverlies gehad (vanaf een week of 36 geloof ik), maar bij mij was dat niet een inleiding op de bevalling. Mijn kindje werd met 39 weken geboren.
Ik heb sinds een paar dagen 's nachts ook afentoe weeen + harde buiken. Volgens mijn gyn zijn dit oefen weeen of een valse start (weeen die niet doorzetten). Bloedverlies heb ik niet gehad, maar ik denk als je opheldering wil je echt aan je vk moet vragen of ze duidelijker kan zijn zodat jij ook een idee hebt waar ze 't over heeft! Succes!
hier altijd vanaf een week of 35 dit gehad, ze zijn met 41 en 2x met 39+3 geboren. Bij de eerste zwangerschap had ik geen voorweeën of andere tekens, toen was het pats boem werd wakker van diarree, helemaal leeg en toen begonnen de weeën
ik had sochtends wat bloed verlies , niet wetende dat t iets betekende ben toen heel de dag weg geweest en was helemaal kapot toen ik thuis kwam . savonds ging ik dus wel mooi bevallen .
Ik heb geen bloedverlies gehad, wel moest ik in de nacht voordat sochtends de weeen gingen beginnen erg vaak naar de wc.
Ik heb wel een week van te voren mijn slijmprop verloren..Maar opeens braken mijn vliezen...Niet echt dingen gehad zoals harde buiken ofzo...