okey ff rare vraag he. Met welk wasmiddel doen jullie de beeb kleren wasse? Je wordt helemaal doodgegooid met die speciale neutrale wasmiddelen, speciaal voor de beeb...die in die dozen zitten enzo maaar das zo ongeloofelijk duur of wassen jullie gewoon met wat jullie voorheen de was deden? want als het idd beter is dan schaf ik me een hele lading in natuurlijk maar vroeg het me gewoon eigenlijk af..
hoi ik vind het eigenlijk ook wel erg prijzig, dus ga eerst gewoon mijn eigen wasmiddel proberen. eigen merk van c1000 en als dat niet goed gaat kan ik altijd nog wat anders nemen.
Heb ook alles met ons normale wasmiddel gewassen. Al haar kleertjes gaan nu ook gewoon bij onze was anders blijf ik bezig! En ze heeft nergens last van hoor, dus zou gewoon even proberen met je eigen wasmiddel.
Ik heb nu alles gewassen met robijn fijnwasmiddel en geen wasverzachter gebruikt, omdat de kleintjes daar niet tegen schijnen te kunnen. Na de geboorte gaat waarschijnlijk de was van de kleine bij de onze hoor.
gewoon die van de lidl of aldi, met wasverzachter, en in de droger als het even kan. luiers en rompers doe ik niet met wasverzachter, maar wel in de droger. als blijkt dat de kleine daar niet tegen kan kan ik alsnog overgaan op duur. mijn meisjes konden er wel tegen. geen enkel probleem. groetjes, lidwina
Gewoon de wasmiddel die wijzelf ook gebruiken hoor! Mocht dit niet gaat kan je altijd nog wat anders proberen toch?
Ik gebruik mijn eigen was middel want als je nu al een ander wasmiddel gaat gebruiken dan moet je straks alles voor hem appart gaan wassen omdat hij dan gewend is aan die ene wasmiddel... Dus ik doe alles met Ariel ( volgens mij ) Mijn vk vertelde trouwens dat je de baby kleertjes beter niet in de droger kunt doen... Vraag me af waarom maar ze raadde het ons sterk af..
ok super! leuk he die reclames want dan ga je toch echt twijfelen, of ben ik nou gek hihih ik probeer het eerst met onze eigen merk
in de droger krimpt het sneller, maar het wordt er wel lekker zacht van. verder maakt het denk ik niet uit. en ik moet er niet aan denken om al die luiers op te hangen, die zijn nl ook nogal dik, en drogen dus niet al te vlot.... groetjes, lidwina
gewoon robijn en persil verzachter.. Niets sensitive ofzo. We zien wel of de kleine er tegen kan of niet!
Gewoon ons eigen merk.. de roze robijntje..en in de kast van de beeb hangt een zwitsal geurbuiltje..Ja nu al ...ben vandaag begonnen met wassen..
Ik ben van plan om gewoon hetzelfde wasmiddel te gaan gebruiken als wat ik nu ook gebruik. En de babykleertjes komen gewoon bij onze kleren in de wasmachine. Anders blijf je immers bezig man... Groetjes Miep
Ik heb ervoor gekozen om alles de eerste keer in Ariel Sensitive te wassen (ruikt trouwens heel erg lekker) zonder wasverzachter, wel in de droger. Mocht de kleine allergisch zijn, dan zit ik daar in ieder geval niet meteen de eerste week mee. Dat lijkt mij nl. niets. Net geboren en alles opnieuw moeten wassen. Zodra de Ariel op is, zal de was gewoon met die van ons meegedraaid worden. Als dan blijkt dat Junior wel allergisch is, hoef ik maar een paar dingetjes opnieuw te wassen. Maar ik verwacht daar echt geen problemen mee. Geen allergieen in de familie in ieder geval.
Ff een vraagje he, wassen jullie alleen de rompertjes en hydrofielluiers voordat de beeb geboren is? Of ook de"kleertjes zeg maar...
Ik was de kleertjes gewoon met onze eigen wasmiddel. Ik doe ze niet in de droger nog maar zal wel veranderen na een paar weken Ik heb wel alles gewassen ook beertjes, alles wat ze in haar mond kan doen of wat ze gaat dragen.
Wat heeft dat voor een nut dan? Kijk rompertjes etc lijkt me logisch, dan is de vochtopname gewoon veel beter...Echter truitjes en broekjes ook uitwassen? Ik vindt het enerzijds zo jammer, omdat het nieuwe er dan zeg maar af is...