Simon is nu bijna 12 weken en het slapen overdag gaat steeds minder goed. 'Volgens het boekje' zou hij nu zo'n 3 kwartier tot en uur per voeding wakker moeten zijn en voor de rest moeten slapen. Nu slaapt hij hooguit 3 kwartier tot een uur en is dan zo 2 tot 3 uur wakker. Ik heb het idee dat hij dan wel moe is (gapen, wrijven in de ogen) maar als ik hem neerleg om te slapen is het meten keihard gillen. Ik heb al heel veel geprobeerd. Laten huilen werkt niet, want dan raakt hij helemaal over zijn toeren. Hij is alleen stil te krijgen als ik met hem rondloop, maar als hij dan in slaap valt en ik leg hem neer dan is hij meteen weer wakker en begint het overnieuw. Ik ben bang dat hij door hel slechte slapen nu oververmoeid is en we in een visiueze cirkel terecht komen. 's Nachts gaat het slapen beter, hij komt nog wel om de 3 uur voor een voeding, maar slaapt daarna ook weer vlot in. Herkend iemand dit? Advies is van harte welkom.
hoi hoi: had ik ook. HET wondermiddel: een bakerzakje van puckababy.com. Echt ideaal en baby valt meteen in slaap. Baadt het niet.... Model Piep had ik van een vriendin, je kan ze ook nieuw kopen of via marktplaats of zelfs hier op zwangerschapspagina. Succes!