Kunnen jullie aub even meekijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Scorpion, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik hou mijn temp bij.

Op de 29e had ik posi ovu test. Op de 30e kwamen de lijntjes van mij ei er te staan.
    Toen ik vanochtend mijn temp invoerde veranderde de eisprong van de 30e naar de 4e.

Hoe kan dit? want aan mijn ovu test weer ik dus dat dit niet klopt.
    Nou moet ik wel zeggen dat ik van8 heel slecht heb geslapen. Als ik mijn temp 0,1 graden lager in vul blijft het ei op de 30e staan.

26eee4 Ovulation Charts

2. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Hmmm moeilijk hier. Misschien helpt het als je aangeeft in FF dat je op de 29ste een posi ovutest hebt gehad. Succes verder!

3. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ow ik wist niet dat dat kon. Dat heb ik nu gedaan en het lijntje staat weer op de 30e :D

Maar schommelt mijn temp niet onwijs??

4. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Je hebt OD1 staan...enig idee wat dat is? Heb dat nog nooit gezien.
    Tja je temp schommelt wel maar heeft wel een stijgende lijn als je naar je dipjes kijkt. Temp jij altijd op hetzelfde moment?

5. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Wat ook helpt om een duidelijk kruis en inzicht te krijgen in je eisprong is om je slijm te registreren. Had je, toen je je posi ovutest had ook vruchtbaar slijm? Vul dat dan in bij Cervical Fluid. Ovulatie test resultaten vul ik altijd in onder:OPK

Succes!!

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    od1 = ov1
    posi test dag 1.

ik test altijd om 07.00 uur.
    alleen gisteren had ik niet echt geslapen. misschien dat hij daarom zo hoog was.

Dit is pas mijn eerste ronde met tempen en snap het programma nog niet helemaal :D
    Ik had 1 tot dagen voor mijn ei doozichtig slijm en v.a. 3 dagen erna creme kleurig slijm maar heel weinig.
    Op de 29e had ik ook een posi ovu test, en denk ook wel dat ik mijn ei gevoeld heb.

7. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    heb nu opk ingevuld en nu heb ik een echt kruis :D ziet er wel beter uit zo haha :D

Deel Deze Pagina