Hallo Iedereen, Ik heb gisteren laat in de middag wat lichtroze bloedverlies gehad, ik heb naar de gyn gebeld en mocht gelukkig gisteren avond nog komen. We hebben het hartje zien kloppen!!! Wel ben ik ongeveer een week terug gezet, maar dit had ik zelf wel al verwacht (lange cyclus en late eisprong). Nu heb ik gisteren dus een inwendige echo gehad, omdat het nog heel pril is. De hartactiviteit was volgens de gyn zo'n 2 dagen daarvoor begonnen, maar er was duidelijk een hartje te zien! Nu heb ik vandaag nog altijd wat last van bruinverlies. Ook mijn darmen beginnen nu goed te rommelen en ik laat windjes alsof het niets is.... (sorry voor de uitleg...) Heeft er hier ook iemand ervaring met nog wat bruinverlies na een inwendige echo? Bedankt voor jullie reacties
Ik heb ook wel eens bruin of roze verlies gehad na een inwendige echo. Je baarmoedermond en vagina zijn beter doorbloedt, dus je kunt gauw (aan de oppervlakte) iets beschadigen. Kan geen kwaad hoor! (En als het toch misgaat, is het puur toeval en ligt het niet aan de inwendige echo. Maar die kans is als je eenmaal een kloppend hartje hebt, alweer een stuk kleiner!)
Je zegt de echo te hebben gehad maat je roze verlies had?? Het brunverlies is gewoon "oud" bloed dus waarschijnlijk gaat het vloeien snel ophouden! Fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien!
Ja twee keer. Helaas geen goede afloop. Wil om die reden geen inwendige echo's meer. Ik weet dat er officieel geen verband zou kunnen zijn, maar 't is me twee keer te veel overkomen.
Hey iedereen, Gelukkig vandaag al stukken beter! Gisteren avond nog wat last gehad van mijn darmen, maar dat is nu ook over. Enkel als ik heb moeten plassen heb ik bij het afvegen soms nog een heel klein beetje rozig/bruinige kleur. Verder gaat het tot nu toe heel goed Maandag terug naar de gyn voor een nieuwe echo, die stond eigenlijk al langer gepland, maar door dat 'bloedverlies' van begin deze week ben ik al eerder gegaan. Maandag gaat ze het opmeten en zullen we zien hoeveel weken ik nu echt ben.... Vind het echt heeeel spannend!!! Maar vertrouw er nu echt wel op dat het allemaal in orde is, ik voel me verder prima, buiten dat ik 's middags echt even een dutje zou willen doen en dat ik 's avonds echt helemaal op ben....