Zwangerschap missen.. ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bo20, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi hoi!

Ik moet momenteel continu denken aan vorig jaar; ik liep met een dikke buik en dat was zo'n bijzondere tijd. Vaak denk ik er nog aan terug en dan wil ik gewoon weer... Ook als ik zwangere dames zie lopen krijg ik gewoon zo'n kriebel! Wie ervaart dat ook zo?

2. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    IK! :oops: :oops: Ik vond zwanger zijn GEWELDIG en de 2de keer neem ik ook alle kwaaltjes op de koop toe ;) Ik wil dolgraag een 2de maar aan de andere kant wil ik voor mijn zoontje ook nog even een paar maandje achten (totdat hij 1 is ofzo) maar ik heb er veeeeeeel moeite mee om me te bedwingen :)

3. anietje

anietje Actief lid

16 nov 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    Hier nog zo één mamma! Eén vriendin is zwanger en de ander pas bevallen. Ik had/heb soms echt heimwee naar mn dikke buik en het geschop en getrap en gedraai erin.....mmmmm

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.380
    36.251
    113
    Ik ook! Ik vond het zwanger zijn heerlijk! Zelfs de laatste dagen heb ik ervan genoten terwijl ik toch 42 weken heb rondgelopen.

Ben nu ook heel serieus erover aan het nadenken om voor een 2e te gaan.

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Precies, wij hebben afgesproken er vanaf volgend jaar maart weer voor te gaan.. maar ja.. het kriebelt zo en dat zwanger zijn was zo bijzonder! Achteraf heb ik er spijt van dat ik af en toe niet (nog) meer heb genoten..

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ohh ik heb ook echt genoten van mijn zwangerschap. Op de misselijkheid na dat de eerste 16 weken. Voelde me super en was apetrots mijn mijn kleine ronde buikje. Zou graag weer zwanger worden, maar een 2e kindje daar wachten we voorlopig nog mee ;)

7. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik vond zwanger zijn super. Het is dan ook zo bijzonder, he! Alleen jij "kent" dat kleine wezentje al, dat dikke buikje, ja, zelfs de ongemakjes zou ik direct terug willen.
    Wij zijn nu juist bezig voor een 2de kindje en ik kijk er al heel erg naar uit! Alleen ga ik nu nog meer genieten!

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik vond het zwanger aan alleen maar leuk tot 20 weken maar had een extreem grote buik (met 20 weken al zo groot dat mensen me steeds vroegen wanneer het zo ver was) en heb al ME dus is zwaar.. maar toch gaan we er nu weer voor, ik hoop juist dat ik deze keer een leukere zwangerschap ga hebben..

9. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    wat herkenbaar allemaal! Ik heb sind oktober vorig jaar een scheet van een zoontje. ik heb de zwangerschap heel bewust beleefd en vond het zwaar maar ook erg bijzonder mooi. zeker nu ik weet wat je er voor krijgt! wij willen graag meer kinderen en denken er over om snel weer voor een 2e te gaan. spannend! kijk nu al uit naar die vlinders!

10. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Jaaaa inderdaad heel herkenbaar allemaal! Ik mistte het al heel snel, de zwangerschap! Het is zo bijzonder. Ik heb er heel bewust van genoten omdat je maar 1 keer zwanger bent van je eerste kindje en nog kan doen wat je wilt (de hele dag luieren of shoppen voor de kleine enz.) bij een 2e heb je er al één rond lopen en wat ik heb gehoord van anderen kun je er dan vaak veel minder mee bezig zijn.
    Ondanks de kriebels zegt mijn verstand dat we nog een mooi poosje gaan wachten. Ik wil eerst alle aandacht aan mijn meisje geven, want nu kan dat nog en anders moet ik het verdelen. Eerst eens alles voor het eerst mee maken, de komende tijd.

11. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik miste het ook vresleijk hoor vanaf het moment dat de kleine geboren was! Lag nog uit automatisme over mijn buik te aaien maar kreeg geen schopjes terug :( INmiddels ben ik zwanger van de derde (en ja echt de laatste) en ik heb me nog nooit zo goed gevoelt. Het gaat prima en ik geniet met volle teugen. OP de een of andere manier heb ik er nu wel rust als ik denk dat dit de laatste keer is en dat had ik de vorige zwangerschappen absoluut niet!

12. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    heeeeel herkenbaar! Ik mis het nog steeds! Komt ook omdat ik al met 31 weken en 5 dagen ben bevallen, dus heb altijd het gevoel gehouden dat een groot deel van mijn zwangerschap me is ontnomen :( (en dan had ik ook al geen kraamtijd...)
    Kan dus niet wachten voor een tweede, maar wil ook echt eerst even tot rust komen na dit hectische jaar en alle emoties na de extreme vroeggeboorte van Thomas. En ook lekker genieten van Thomas nu hij nog klein is.. Misschien dat we er halverwege volgend jaar er voor gaan... (hoop ik, hihi).

13. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ow herkenbaar! Ik ben van onze dochter bevallen na 32 weken zwangerschap, dus het echte genieten moest nog beginnen, moest zelfs nog twee/drie weken werken! Eigenlijk..

Heb dus erg het gevoel de zwangerschap niet te hebben afgemaakt en ben jaloers op alles wat buik met kind draagt, hahaha..

Wij zouden misschien zo na de tweede verjaardag van de kleine weer beginnen, maar hebben dat nu dus al ruim 7 maanden vervroegd, maar ja, we zijn er ook echt aan toe, het is niet alleen de wens naar die buik en zwangerschap, maar gewoon ook de wens naar een broertje of zusje voor onze lieve meid!

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb de zwangerschap eigenlijk nooit echt gemist. ik was alleen maar blij dat mijn ventje er na 42 weken eindelijk was! :) :)

Sinds een paar maanden is bij mij de wens om zwanger te worden er wel weer. Heerlijk lijkt het me om weer een kleintje in mijn buik te voelen groeien. En ja ik ben ook jaloers op al die mooie buiken :oops: Inmijn omgeving zijn 4 zwanger van de 2e, hun kindjes zijn bijna allemaal nog wat jonger als mijn Ruben :( Maar mijn man is er nog niet helemaal aan toe.

zo gaat het altijd bij ons, ik ben altijd eerder aan dingen toe als hij :(

Erg frustrerend want inmiddels kan ik bijna niks anders meer denken en ben ik dus ook al stiekum op dit deel van het forum te vinden........

Deel Deze Pagina