Wat vinden jullie ?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door linda337, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    Ik heb lange cyclussen, erg vervelend.
    Aan het begin van deze cyclus begonnen met tempen.
    Eisprong is geweest volgens mijn temp, ben erg benieuwd hoe deze cyclus afloopt.

Ik lijk een innestelingsdip gehad te hebben op dag 59, alleen heb ik het gevoel dat mijn temp nu wel meer moet gaan stijgen ??
    Wat vinden/denken jullie ??

36c528 Ovulation charts on FertilityFriend.com

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ziet eruit of je inderdaad je eisprong hebt gehad, fijn dat je dat weet met je lange cyclussen.
    en kan idd een innestelingsdip zijn geweest, hoewel, wel erg vroeg. je temp kan ook wel eens gewoon een dag anders zijn zonder verdere betekenis. ik denk niet dat je temp verder moet stijgen, hij is toch weer 36,5 de laatste dagen? net zoals vlak na eisprong. blijkbaar is jouw basale temp 36,3 en na ei 36,5.

afwachten dus nu..:) hoop voor je dat het raak is!

3. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    Bedankt voor je reactie, ik had het idee dat als je zwanger bent, je temp nog een stukje omhoog zou moeten gaan en niet constant op die 36,5 moet blijven staan.

Ik hoop inderdaad dat het raak is, het valt niet mee met lange cyclussen, in januari toch maar weer terug naar de huisarts voor een doorverwijzing, want zo verder schiet niet op.

Zag dat jij ook al een hele weg bent begaan..........
    Succes met alles !!

4. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ziet er idd uit als een innestellingsdip..
    Ik heb er ooit 1x een gehad (op 4dpo) en teste 5 dagen later positief :D

5. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    Ben zo benieuwd en wachten duurt zo lang................;)

6. z0nne

z0nne Niet meer actief

Je kunt op 10dpo wel een testje doen.. de kruidvat 2v5 deed ik op 9dpo, die is best gevoelig :D
    Ik weet niet of je er al eens van gehoord hebt, maar tarwekiemolie-capsulles (kruidvat) kunnen je cyclus verkorten ;)

7. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    Haha !! Thanks voor de tip ;)
    Ik kende wel teunisbloemolie vanwege de lange cyclussen, maar tarwekiemolie kende ik nog niet :)

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    temp hoeft dus niet te stijgen nog bij een zwangerschap. als ie maar hoog blijft is het voldoende :)

wanneer ben je van plan te gaan testen? :)

dank voor je succeswensen! ik weet hoe het is om lange cyclussen te hebben (varierend van 35 - 150 dagen) en ook al is het niet leuk, ben ik wel blij dat ik bij de gyn onder behandeling ben want daardoor heb ik nu wel een maandelijkse kans om zwanger te worden!
    we lopen trouwens beetje gelijk op deze cyclus, kan maandag testen!

laat je het even weten hier wat je doet en natuuuuurlijk wat het resultaat is?? :D
    succes!

9. z0nne

z0nne Niet meer actief

Het verschil is dat je met teunisbloem moet stoppen na je eisprong en tarwekiem mag je heel de zwangerschap door gebruiken.. tevens bevorderd het de innestelling :)

10. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    Vandaag mijn temp 0,2 graden gezakt :( ben dus bang dat mijn ongie eraan gaat komen helaas.
    Heb vandaag ook een test gedaan en deze was negatief, duss........ op naar een volgende nieuwe lange ronde (ben ik bang)
    Januari ga ik terug naar de ha, want dan zijn we een jaar bezig en mijn cyclus heeft zich niet hersteld, hopelijk krijg ik een doorverwijzing.

11. In tegenstelling tot de hiervoorgaande reacties denk ik niet dat je een eisprong hebt gehad. Hoewel je 2 dipjes hebt gehad in afgelopen 11 dgn, is je temp nu niet hoger dan je basale temperatuur. Je zou nu dus geen progesteron aanmaken wat na een eisprong hoort. Hou je ook slijmverlies en je bmm in de gaten?
    Je cyclussen worden steeds langer lijkt wel, zou best kunnen dat je iets van PCO hebt.. dus goed idee dat je naar de HA gaat.

Deel Deze Pagina