Ben hier nieuw en heb jullie hulp nodig Willen jullie met mij meeturen? Ik heb vanochtend een Predictor Early gedaan, en kreeg een heel vaag positief resultaat. Ik blij, maar toen las ik op internet dat die krengen nogal vaak valse positieve resultaten geven. Ik minder blij, dus ik kocht een Kruidvat Early en heb die zonet gedaan. Heel netjes in een schoon glazen potje geplast, stick er niet te ver in, 20 seconden zoals in de handleiding stond. En toen neergelegd en 2 minuten gewacht. Toen zag ik al een vaag plusje, en na 4 minuten was het echt duidelijk. Ik heb foto's bijgevoegd van de PE na 10 min (was in het echt duidelijker want het plastic reflecteert wat) en de KVE na 2 min. What say you? Alvast heel erg bedankt voor het kijken.
Ik zit 4 dagen nod. Drie maanden van de Nuvaring af en dit is de eerste cyclus dat we het serieus proberen. Ik kan bijna niet geloven dat het voor mij zo makkelijk zou gaan... Maar er kan natuurlijk nog heel veel fout gaan. In ieder geval heel erg bedankt voor het kijken!!
Hahaha dank jullie wel, het is zo surreëel! Ik wil het de hele wereld gaan vertellen maar dat is natuurlijk nog niet zo handig Eerst NOD maar een s zien komen en gaan voor ik het überhaupt helemaal geloof denk ik...
Dank jullie wel! Vanochtend met de KV 2v5 getest, ook daar een licht streepje. Ik kan niet wachten tot mijn NOD, maar die is dinsdag pas Ik heb net het grote duidelijke en vage testen topic ontdekt, dus ik kan er in ieder geval de hele dag lekker mee bezig zijn