Hoi, Wij zitten hard na te denken over de namen voor onze tweede. Het moet in elk geval een naam worden met 2 lettergrepen en eindigend op een klinker of op een -t, -m of -n (anders vind ik het niet zo goed bij de achternaam passen; de achternaam is 1 lettergreep en begint met een s) Waar we nu aan denken: jongens: menno / jochem / timo / ... meisjes: tessa / marit / ellen hebben jullie nog andere suggesties? Alvast bedankt!
Ik vind Tristan en Milan leuk voor een jongen! Verder ja, pff, er zijn zoooooo veel meisjesnamen die op een klinker eindigen en twee lettergrepen hebben... Wat ik bijv leuke namen vind: Fenne Lenthe Riva Sophie En nu is m'n inspiratie even op, terwijl ik normaal zo 20 leuke meisjesnamen zou kunnen noemen . Jongensnamen vind ik wel heel moeilijk! Maar de namen die jullie al hebben zijn wel leuk!
bedankt voor het meedenken, maar op dit moment blijf ik nog bij mijn eigen lijstje. Linda, bij jouw namen zaten wel 3 mooie, die alleen om andere redenen al afvallen (vrienden/familie met die naam of een naam die erop lijkt, zelfde voorletter als mijn dochter). Maar ik blijf benieuwd naar andere suggesties! Als er geen andere suggesties zijn, welke van 'onze' namen vinden jullie het leukst?
Jongens: Quinten Timon Ruben Maarten Mathijs Karsten Hugo Jarno Arne Meisjes: Yinthe Linde Jasmijn Anne Carlijn Amanda Rosalie Emma Emme
Van jullie namen vind ik Menno en Marit het mooist. De andere namen zijn ook leuk, alleen Ellen vind ik niet zo...
Ik vind Timo absoluut het leukst. Ik krijg een meisje maar als we een jongen zouden krijgen zouden we hem Timo noemen.
Hihi, onze eerste zou ook Timo geheten hebben als ze een jongen was geweest. Maar nu voor de 2e twijfel ik toch weer...