kunnen jullie even meekijken?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by griekie, May 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. griekie

griekie Bekend lid

Jan 2, 2009
    579
    1
    0
    Joehoe,

Ben ik weer zouden jullie willen kijken of jullie een eisprong kunnen spotten?Ik heb de laatste cyclussen(van 48 dagen)op dag 35/35 een eisprong gehad.Ik zit nu al op dag 47 van m'n cyclus.

Groetjes,
    Griekie

http://www.fertilityfriend.com/home/24b2c7

2. mas

mas Actief lid

Jan 26, 2009
    207
    0
    16
    volgens mij heb je je eisprong dag 34 gehad, daarna gaat hij vors omhoog! Goed om jouw kaartje even te zien. Ik was online om te kijken hoe het komt dat ik ineens zo naar beneden duikel in temp!!! Vanmorgen 36.2, normaal rond de 36.5, ik verwacht ook ergens dezer dagen een eisprong...

3. griekie

griekie Bekend lid

Jan 2, 2009
    579
    1
    0
    Hey meis,

heb je ook een schema die ik kan zien?Ben wel benieuwd :D ja ik hoop dat hij ind dag 34 is geweest want dan zou dit mijn 3e cyclus zijn die 48 dagen LANG :( is.Maar dan weet ik wel beetje wanneer ik kan testen.Ik heb namelijk afgelopen woensdag getest maar die was negatief. Maar voor de zekerheid wacht ik nog een week mocht ik nog niet ongesteld worden [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< .Ik ben benieuwd naar jou cyclus!

Liefs
    Griekie

4. mas

mas Actief lid

Jan 26, 2009
    207
    0
    16
    mijn cyclus staat in mijn fotoboek, ik doe het ouderwets met potlood en papier!
    Ook toevallig een cyclus van 50 dagen... en ook 4e ronde...

5. griekie

griekie Bekend lid

Jan 2, 2009
    579
    1
    0
    Hey meis,

Ennn???Wat was je tempratuur vandaag?Ik ben benieuwd!De mijne was weer 36.8.Maar vorige keer werd ik pas in de nacht van dag 48 en dag 49 ongesteld.Maar zoiezo weet ik niet zeker of hij nou op dag 34 is geweest.Al denk ik dus van wel, vind het zo raar dat fertility friend gaan eisprong aangeeft. Ik ben benieuwd naar je tempratuur want je had gisteren wel een duidelijke daling!

Laten we duimen dat het deze keer raak is voor ons allebei!

Liefs
    Griekie

6. mas

mas Actief lid

Jan 26, 2009
    207
    0
    16
    was al vroeg wakker, omdat ik er zelf ook onrustig van was... gisteren positieve ovu-test maar vanmorgen om half 7 (normaal 7 uur tempen) had ik 36.3, dus geen enorme stijging. Wel gisteravond tot nu een opgeblazen gevoel en steekjes, dus denk dat mijn ei er elk moment aan kan komen of al is...
    Gisteren en vrijdag geklust, we zouden eigenlijk om de twee dagen, maar kon het niet laten! :oops:rond 2 uur weer ovu-test doen... geen idee wat te doen bij een positieve.. mijn vriend stelt zich nu weer op morgen in... Ik wil nu elke dag wel... anders weer 50 dagen wachten... schiet ook niet op he!

spannend bij jou he... al een testje gedaan???

7. griekie

griekie Bekend lid

Jan 2, 2009
    579
    1
    0
    Hey meis,

Ik denk dat je dan wel binnen nu en morgen je eisprong kan verwachten hoor.Bij is hij meestal ook eerst 2 dagen laag en dan in een keer hoog. Ik hoop het voor je meis!Nee ik heb nog niet getest, wacht eerst morgen af want vorige keer werd ik in de nacht van dag 48 en 49 ongesteld.Ik ben erg benieuwd, heb wel last van me rug en moe.Maar het was gisteravond ook wel laat hihi.Nou meisie, duimen duimen duimen en hou me op de hoogte hoor!

8. mas

mas Actief lid

Jan 26, 2009
    207
    0
    16
    heb vanmiddag weer ovu test gedaan... KNALLEND... Misschien toch maar weer klussen vandaag... zonde om te laten gaan... of zou dat echt niet slim zijn?
    Succes morgen!!

9. griekie

griekie Bekend lid

Jan 2, 2009
    579
    1
    0
    Hij zal nu dan binnen 24/48 komen toch.Ik zou nu wel elke dag even klussen hoor!!!You go girl :D Joh wij doen het nu al vanaf 5 april om de dag(en al een paar keer gehad dat we het 3 dagen achter elkaar deden hihi :oops: )Geniet ervan en gaan met die banaan!

10. mas

mas Actief lid

Jan 26, 2009
    207
    0
    16
    heeej, ik zie dat je weer op dag 1 begint. Balen zeg! Dan moet je weer zo lang wachten he, dat is vervelend met een cyclus van 48 dagen... FF had ook nog steeds geen eisprong ingetekend, dat is toch raar?
    Wij gisteren niet meer geklust,... gaan vanavond weer. Ooit gelezen en gehoord dat om de dag beter was. Vanmorgen weer 36.3 gemeten, dus ws nog op tijd! I hope so....
    Op zich houdt mijn lijf me constant voor de gek, maar die temperatuur liegt natuurlijk niet. Nu las ik in de gebruiksaanwijzing ook dat bij je eerst positieve ovu-test binnen 48 uur een eisprong kan komen, dus zaterdag de eerste lichte positieve, dus dan zou hij vanmiddag nog kunnen komen.

11. griekie

griekie Bekend lid

Jan 2, 2009
    579
    1
    0
    Hai je in heb natuurlij ingesteld dat ik een cyclus van 48 dagen heb maar ik ben nog niet ongesteld geworden.Dus even afwachten nog. Ja de een zegt om de dag en de ander zegt rond de eisprong elke dag.In ieder geval klusse vandaag hihi.ben benieuwd hoor ik denk dat je temperatuur morgen wel hoger zal zijn

doeg

12. mas

mas Actief lid

Jan 26, 2009
    207
    0
    16
    en??? ongesteld? Nu staat er indd 2 dagen overtijd, gisteren stond er even dag 1 van de 48 dagen, dus dacht dat je ongesteld was geworden...

Ik vanmorgen 36.5 dus een lichte verhoging, was vorige keer ook zo, toen ging ik eerst naar 36.7 en toen naar 36.9, dus we wachten af.. Die ei is geweest en we hebben goed ons best gedaan... tempen, ovu-test, randje-fietsen, blijven liggen..... dus nu wachten wachten en wachten....

13. griekie

griekie Bekend lid

Jan 2, 2009
    579
    1
    0
    Hai meis,
    ja ik heb een andere banner gebruikt die andere begint gewoon weer opnieuw te tellen.Ik ben nog niet ongie geworden.Ik had gistereavond zo'n pijn in mijn linkerlies dat ik bijna niet kon lopen.Dus ik dacht of mijn ongie komt eraan of mijn eisprong... of misschien ben ik wel zwanger.Nou ja goed gisteren dus weer geklust, en vanmorgen getempratuurd en was weer 36.9(dus hoger dan gisteren).Jullie hebben dus goed geklust, ik ga heeeeeeel hard voor je duimen meisie!Ik wacht gewoon nog een week en hoop dat ik dan nog niet ongie ben en duimen voor een positief testje. Het stomme is zondag deed ik dus een testje en toen kwam de controle streep te voorschijn en daarna in een keer een roze gloed die steeds meer naar links ging, dus ik dacht yes het streepje komt maar die ging dus steeds meer naar link en verdween toen ahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! :cry: .Ik zal al helemaal te wiebelen op de wc van yes yes yes, please please please!!!het irritante is gewoon dat ik geen idee heb of ik nou wel geen eisprong heb gehad en of ik nou dus wel/niet overtijd ben aangezien ik geen idee heb hoelang mijn cyclus dit keer dus duurt(vorige 2 keren wel 48 dagen met ook op dag 34 eisprong). Heb je randje fiets gedaan, lachen is dat he hihi.Ook leuk om dat te gebruiken als je niet zwanger hoeft te worden hoor ;) By the way je moet altijd nog paar dagen na je eisprong blijven klussen hoor want je weet het nooit!

Groetjes!!!

14. mas

mas Actief lid

Jan 26, 2009
    207
    0
    16
    en... Griekie,

nog steeds niets? Hoe voel je je? Spannend hoor!?
    Ik vandaag ook mijn temp maar eens bij FF ingevuld en die zegt dat ik maandag een eisprong heb gehad. Dus nu maar afwachten naar hoe het gaat verlopen. Ik wil van alles voelen, voel ook van alles, maar moet mezelf helder houden dat dit nog ECHT NIET KAN>.... 3 dagen na mijn eisprong... Wat kan een mens zichzelf toch gek maken he...

Nou succes met wachten... en ik lees het wel weer..

15. griekie

griekie Bekend lid

Jan 2, 2009
    579
    1
    0
    Hey meis,

Ben net wakker en ben zooooo sleepy.Ik wordt gewoon al moe wakker elke keer, maar dat kan ook komen omdat ik zo zenuwachtig ben voor onze trouwdag 04 juni. Ik ben gelukkig nog niet ongie.Ik heb nog geen testje gedaan, ik denk dat we die straks gaan doen. Ik ben benieuwd, want als die weer negatief is heb ik echt een extreem lange cyclus hoor.Zou je mensturatie ook uit kunnen blijven door stress??????Ik heb overigens nog steeds geen pijnlijke borsten weet jij of dat wel bij elke zwangerschaps hoort????je hebt dus goed geklust volgens FF????Ik be benieuwd hoor meisie, ja ik kan dat goed begrijpen dat je elke dingetje voelt en wilt voelen en dan gelijk denkt zou het.Deze cyclus heb ik me daar echt bewust een beetje bij ingehouden want elke keer die teleurstelling. Al zou die niet minder zijn als ik nu niet zwanger zijn hoor...Nou meis ik hou je op de hoogte. [-o< [-o< [-o< [-o<

Liefs

16. griekie

griekie Bekend lid

Jan 2, 2009
    579
    1
    0
    Even een update,

heb net een testje gedaan maar negatief.Dus ik weet het echt niet meer.Op dag 34 had ik een daling in tempratuur.Daarna niet meer dus als ik nu dus nog geen NOD heb gehad(mijn luteale fase was elke keer 14 dagen)betekend dat of dat ik zwanger ben, of dat ik nog geen eisprong heb gehad.Ik zit nu al op dag 53 .Pfffffffffffff ik weet het even niet meer hoor

17. mas

mas Actief lid

Jan 26, 2009
    207
    0
    16
    jemig wat balen zeg... tja en stress kan de boel aardig ophouden, maar soms als je zeker weet dat je niet zwanger bent, komt je ongi ook ineens doorzetten, maar dat is dus niet zo... Vervelend man... wat een geduld moet je toch hebben he (kom ik steeds weer op terug... ik kan het woord 'geduld' niet meer horen...

Ik snap ook niet dat FF nog steeds geen streep zet... (heb vandaag nog niet gekeken, dus misschien staat hij er inmiddels wel op).

Hoe doe je eigenlijk die link naar FF, in je onderschrift... ben er nog niet zo in thuis...

Tja en dat je gaat trouwen is ook spannend... hoe lang zijn jullie al samen? En hoe oud ben je eigenlijk?

Leuk om elkaar zo te volgen, maar god wat spannend. Vandaag moederdag, ik weet zeker dat mijn moeder expres toastjes met filet american had... ze zit me zo vreselijk in de gaten te houden... Heb er ter bevestiging maar 1 aangenomen. Tja ik weet niets en het kan nog wel een jaar duren voordat ik zwanger ben.. om nou alles al te laten... succes met wachten...

18. mas

mas Actief lid

Jan 26, 2009
    207
    0
    16
    oh zie nu dat je 24 bent...

19. mas

mas Actief lid

Jan 26, 2009
    207
    0
    16
    nog even naar je lijstje zitten kijken, maar echt een flinke verhoging is ook nog niet geweest eigenlijk... nu zit je weer op 36.8, eigenlijk je temp waar je in het begin ook op zat...hmmm

20. griekie

griekie Bekend lid

Jan 2, 2009
    579
    1
    0
    Hey meis,

Klopt ik ben ind. 24 en sinds 2000 samen met mijn vriend. Dit jaar zijn we precies 9 jaar samen als we gaan trouwen. Ik word er echt gek van, ik heb aan de ene kant zoiets van ik ga morgen de dokter bellen, want het kan wel even duren voordat je doorverwezen wordt.Maar aan de andere kant lijkt het mij een beter idee eerst af te wachten wat er deze cyclus verder gebeurd. Op FF kan je in het menu het onderdeel sharing aanklikken en dan ga je naar home page setup en dan bovenaan zie je een link staan die je moet kopieren en bij je onderschrift kan plaatsen. Ja wel een beetje gekke dag zo, ik had zo gehoopt nu zwanger te zijn en als cadeautje de ouders te kunnen vertellen dat we een kindje verwachten. Bleghhhhhh.....Het vervelende is dat ik ook enorm ben afgevallen door de stess van de laatste tijd, bruiloft regelen, ander werk zoeken, zwanger proberen te raken. Hoe is het met jou?????

Liefs,

Griekie

Share This Page