Als je heel erg bent afgevallen, geen idee hoeveel je dan nu weegt (en wat je woog), maar daar kan je menstruatie ook van weg blijven! Oh wat een spannende tijd ga je nu tegemoet zeg... en tja dat zou wel erg leuk zijn geweest als je zwanger was op je trouwdag. Maar nu kan je lekker een wijntje drinken moet je maar denken! en wie weet op de huwelijksreis.... Hier vandaag erg moe, ben bij de bottenkraker geweest en hij heeft me flink onder handen genomen. Ben er nu beroerd van en ook erg moe (herkenbaar verschijnsel, dus heeft (helaas) niets met een mogelijke zwangerschap te maken). Dus ga lekker slapen! Des te sneller is er ook weer een dag om en dichter bij de test dag... tja gisteren kon ik het al niet laten... toen ik bezig was dacht ik,... wat stom!!! ik ben veel te vroeg, maar die eerste week leek al wel een maand te duren... Heb mijn lijstje van FF er bij gezet... en de klusdagen alleen rondom mijn ei genoteerd.. nu moet ik zeggen dat mijn vent wel redelijk klaar was met dat verplichte klussen, maar we doen het gelukkig wel iets vaker... Succes met alle voorbereidingen rondom de trouwdag (en de rest natuurlijk)... spannend he..
even bijpraten... ik heb een rare dag gehad.. gisteravond 2e vriendin in 1 week verteld dat ze zwanger is... ik moest mijn best doen om aardig te zijn..maar zeker mijn best gedaan. daarnaast verwachtte ik het al dus de schrik was niet enorm.... Nu baalde ik gisteren zo en had nog een 2-voor-5 liggen van de kruidvat... en kon het wederom niet laten.. test gedaan, tandenpoetsen makeup af...en wat zie ik tot mijn verbazing... 2 streepjes!!! dat heb ik met de kruidvat test echt nog nooit gehad... Nu ben ik echt nog veel te vroeg, maar geloof wel dat ik zwanger zou kunnen zijn, anders krijg je toch geen 2 streepjes?? Kon helemaal niet slapen natuurlijk.. en wilde het vannacht niet tegen mijn vent zeggen die terug kwam van de vergadering...dus moest wachten tot morgen ochtend.. wil morgenochtend nog een keer testen en dan zondag... Moet mezelf nog even een paar keer bevestigen... maar wat voelt dit raar en onwerkelijk.. Ik besef me wel degelijk dat dit voor jou ook niet echt leuk is. We gingen zo mooi gelijk op en vond/vind het echt fijn om zo even te delen...dus die houden we er in hoor... hoe is het verder bij jou??
Hey meisie, Wat een goed nieuws zeg!!!!Super en hoe voel je jezelf nu?die kruitvat testjes zijn wel goede testjes hoor, dus jij bent harstike zwanger.Wanneer is jou NOD??Met mij gaat het helaas niet goed, heb gisteren bij de tandarts gezeten had die nacht niet geslapen van de pijn.Nu heb ik een ontsteking onder mijn kies, 7 dagen aan de antibiotica en daarna zenuwbehandeling en daarna kijken of mijn kies gered kan worden want die zat al beetje losDe volgende afspraak staat voor 26 mei en dan volgen de behandelingen in 2 fases, 4 juni gaan we trouwen en ik heb nu een opgezette wang.Zit er aardig doorheen, niet zwanger en ook nog geen NOD.zal wel door de stress komen.Ik vind het zeker leuk om op de hoogte te blijven van jou zwangerschap. Hopelijk kan jij mij ook snel feliciteren.Ik ga nu nog niet naar de dokter, dat trek ik allemaal echt even niet. Meisie, super de puuper gefeliciteerd, ik wens je een hele fijne gezonde zwangerschap toe en vooral een gezond mooi kindje! We houden contact Liefs Griekie