Dank jullie wel meiden!! @beebielove, ik denk dat dat vooral komt omdat ik nog nooit een cyclus heb gehad van 30 dagen. Mijn cyclussen van dit jaar waren 44/34/39 kortom erg aan het schommelen. Als ik in deze cyclus zeker mijn nod wist dan was ik er wat rustiger onder hehe Dan kan ik ook echt pas zeggen van....ik ben overtijd! Toch zou het wel vreemd zijn want als ik toch pas dag 40 pak en ik tel de dagen vanaf mijn ovulatie dan zou ik komen op 23 dagen vanaf mijn ovulatie! Klinkt erg lang, ik weet geen eens of dat kan. Hihi nog geen symtonen wat ook nog niet echt helpt met de onzekerheid
Hoi meiden, Ik dacht post even het vervolg van mijn testen.... Heb nu elke twee dagen een action test gedaan en kruidvat een week later! Wel vind ik dat die van de kruidvat niet zo knal zijn! Hebben jullie dat ook? Alle testen zijn met ochtend urine gedaan! Bedankt alvast voor het kijken!
KV testen schijnen niet meer knal te worden maar zwanger ben je! Tijd voor een banner, vind je niet GEFELICITEERD!
Mijn kv-testen willen ook maar niet knallen.(zie mijn fotoalbum) en nu zie ik dat jouw test ook niet echt knalt. ik had al zo'n idee dat het gewoon aan de kv-testen ligt. gefeliciteerd iig! en geniet ervan!
Had zelf wel een knaltest met 4 weken al, maar de een maakt meer hormoon aan als de ander zou er niet teveel mee zitten, vind dat ze super mooi oplopen, en wat betreft de action daar moet je ook niet teveel van verwachten vind dat je prachtige testen hebt meid. Lekker van genieten hoe lastig ook weet er alles van hihi
@liz84 ik zie het inderdaad! Ik had altijd gedacht dat die van de kruidvat meer knallen als die van de action. Heb je daar al eens mee getest? Gefeliciteerd!! Nog steeds een mooie test hehe
@silvy: ik ga morgen inderdaad maar een pakje action halen. ben benieuwd wat die gaat doen. wat is het toch leuk om testen te bekijken
hier mijn action test van vanmorgen, deze knalt veel meer dan de kruidvat. raar he. maar ik ben nu wel gerustgesteld
@ liz 84 dat ziet er goed uit! Jouw action test knalt idd! Pas op voor de action testen haha helpen niet voor een test verslaving Ik vind het zo raar, ik heb nu ook het gevoel dat die kruidvat testen niet zo goed doorlopen mijn streepje is altijd of licht onderaan en donker boven of andersom! Hierbij mijn testen van vandaag! Zelfde ochtend urine ervoor gebruikt hehe
hey silvy, jouw kv-test knalt nu ook mooi! al blijft het teststreepje wat vlekkerig. dan is de action test toch weer mooier. @ezra, duidelijk! gefeliciteerd!