Piek / ovulatiedag

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Arax, 11 nov 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arax

Arax Lid

11 nov 2024
    9
    1
    3
    Vrouw
    Dussss, ik ben sinds kort bewust'er' bezig met mijn kinderwens maar aan alles twijfel ik. Ik gebruik ovulatietesten van sensitest. (Ik test 2x per dag).

Volgens mij had ik mijn piek op vrijdag. Wil dit dan zeggen dat mijn ovulatie op zaterdag was?

Sorry voor de vele vragen maar het brengt zo veel twijfel met zich mee!

Bijgevoegde bestanden:

2. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.797
    8.466
    113
    Vrouw
    Ik vind de meest donkere test niet helemaal positief maar als je uit zou gaan van een positieve test op vrijdag, dan is je eisprong uiterlijk zondag.

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Bij mij werd ie nooit donkerder dan haar donkerste.

4. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.797
    8.466
    113
    Vrouw
    Dat kan idd. Zeker. Maar ik had wel altijd donkerdere testen dus ze kunnen zeker donkerder. Ik zeg dus niet dat het haar piek niet was maar hij kan evt donkerder en officieel is een test pas positief als ie even donker of donkerder is.

Liekje81 vindt dit leuk.
  5. PippaLotta

PippaLotta Actief lid

13 jun 2019
    316
    284
    63
    Vrouw
    Ze kunnen idd donkerder maar het is ook per persoon verschillend hoeveel lh je aanmaakt en volgens mij zegt die hoeveelheid niet perse iets over de "kwaliteit van de eisprong". Bij mij worden ze ook niet donkerder dan dit. Klopt het dat je vrijdagavond je donkerste test had? Dan zou ik uitgaan van zondag je eisprong en vandaag dus 1dpo. Groetjes!

6. Arax

Arax Lid

11 nov 2024
    9
    1
    3
    Vrouw
    Bedankt voor jouw reactie. Vrijdagmiddag en was het duidelijk gekleurd en dan vrijdagavond gaf het nog iets donkerder dan in de middag! Hopelijk was het mijn piek

7. Arax

Arax Lid

11 nov 2024
    9
    1
    3
    Vrouw
    Ik las inderdaad bij verschillende mensen dat die meestal donkerdere lijnen hebben bij de piek. Ik blijf zowieso doortesten maar naar mijn gevoel had ik wel echt mijn piek. (Altans, dat hoop ik).

Bedankt dat jouw reactie!

Deel Deze Pagina