Om te beginnen natuurlijk allemaal een heel gezond en gelukkig nieuwjaar! Er was gisteren iemand die vroeg op t forum hoe we t gingen doen op oudjaarsavond, kindjes wakker maken of niet? Ik besloot zelf om t op zijn beloop te laten met mijn bijna 7 mnd oude dochter. Normaal komt ze altijd rond 23 uur zelf voor een voeding, dan weer rond 2 uur en tegen vijven. Gisteravond liep dat al gelijk anders: Na haar om 19.30 neer gelegd te hebben kwam ze al om 21.00! Er werd dan ook een hoop afgeknald met vreselijk harde rotjes (niet normaal meer tegenwoordig!) Daarna kwam ze alweer om 22.15 en jaja om 23.30Dat werd erg spannend natuurlijk, want de ene keer drinkt ze langer dan de andere keer. Om 23.50 stond ik gelukkig weer beneden. Door t vuurwerk zelf sliep ze gek genoeg wel heen. Toen ik om 1.30 naar bed ging (hoe houd je t vol he?) meldde ze zich weer om 2.00, 3.45 en 5.00. Toen heb ik haar maar bij me in bed genomen en heeft ze tot 7.oo half soezend aan mijn borst gelegen. Ik denk dat ik al met al 2 uurtjes geslapen heb...Ben behoorlijk brak. Met mijn andere 2 dochters heb ik dat nooooit gehad. Die kwamen met 6 weken zowieso niet meer voor nachtvoedingen maar sliepen ook altijd door t vuurwerk heen. Deze dame slaapt duidelijk een stuk lichter. Hoe is t bij jullie gegaan???? Fijne nieuwjaardag en geniet van de overgebleven oliebollen!
Dat is eventjes pittig geweest dan! Lekker dat ze wel bij je mocht liggen, ze zal wel moe zijn vandaag! (En jij ook ). Hier is het goed gegaan, ook door vuurwerk heengeslapen alleen ik denk wel dat hij onbewust geprikkeld is door de knallers. Om 23.00 krijgt hij de laatste voeding, daarvoor slaapt hij nog beneden. Af en toe schrok hij wel van een knal en ging weer slapen. Om 03.15 kwam hij weer voor de fles, net als normaal. Alleen gaat hij daarna vrij snel weer slapen en nu pas om 4.30, toch wel van slag denk ik hoor! Als cadeautje werd hij wel pas om 8.30 wakker ipv 07.00, dus dat viel weer mee. Nu ligt hij weer lekker te slapen, maar het geknal is dan ook over...
Poeh zeg jij hebt een zware nacht gehad!! Ik had me van tevoren best zorgen gemaakt omdat mijn dochter altijd snel wakker schrikt van harde geluiden in huis, maar tot mijn grote verbazing is ze dwars door alle knallen heen geslapen!!! De hele avond knalde het hier behoorlijk en om 24:00 was het wel een uur lang echt een oorverdovende herrie. De babyfoon sloeg helemaal tot in het rood uit, want de knallen waren soms zelfs vlak onder haar raam, maar ze gaf zelf geen kik! Ik was bijna in staat om even te gaan kijken of alles wel goed was, haha! Vervolgens heb ik haar wel even gehoord om 03:00, maar na een paar jengeltjes sliep ze alweer. Daarna begon ze om 06:00 te huilen maar was een speentje genoeg om haar weer verder te laten slapen tot 08:00.... Ze komt overigens ook al een paar weken niet meer voor een nachtvoeding en slaapt meestal tot 07:00/08:00. Wat een luxe he? Jij ook een fijne nieuwjaarsdag! Sterkte vandaag...
onze zoon van 4 weken heeft lekker doorgeslapen heb hem om 1 uur wakker gemaakt voor een voeding zodat ik daarna lekker kon slapen tot 6 uur en dat is gelukt , daarna nog tot half 9 geslapen dus ben niet echt brak . onze dochter van 2 werd om 10 voor 12 wakker omdat ze uit bed was gevallen dus kon ze mooi even mee naar beneden ! ze vond t geweldig t vuurwerk ze wist niet waar ze moest kijken en was door t dolle heen !!!! IEDEREEN DE BESTE WENSEN VOOR 2012
hmmm ik zie t alweer, ik was een van de weinigen met een onrustig kind, haha. Wel heel fijn voor jullie hoor! Gelukkig heeft ze haar "normale" ritme van om de 3 uur de volgende dagen gewoon weer opgepikt. Bedankt voor jullie reacties!
Jij ook de beste wensen voor 2012. Dochterlief is om 12 uur 's nachts wakker geschrokken van het vuurwerk. Ze heeft toen lekker bij mij op schoot naar het vuurwerk gekeken. Toen het na een uurtje weer rustig was, heb ik haar een klein flesje melk gegeven en is ze weer rustig verder gaan slapen.
Gelukkig nieuwjaar! Onze zoon van dik 7,5 maand hadden we gewoon rond 20u op bed gelegd. Iets over twaalven werd hij wakker en hebben we beneden van achter het raam naar het vuurwerk gekeken, maar meneer vond een vriend van ons veel interessanter om ademloos aan te gapen, haha. 20 minuten later heb ik 'm zonder fles weer op bed gelegd met het idee: als hij de slaap niet kan vatten, geef ik 'm wel een flesje. Maar we hebben 'm tot 4u niet meer gehoord. Toen was een speen genoeg om 'm weer in slaap te krijgen tot 8u. Al met al zeker voor zijn doen een goeie nacht!!
Hier is ons meisje ziekjes (luchtweginfectie) en dat begon met oud en nieuw, dus ze sliep al niet zo lekker de hele avond We hebben haar er om 23:30 maar uitgehaald, want ze bleef maar wakker worden elke keer. Uiteindelijk hebben we haar om 01:00 uur na een klein flesje in bed gelegd, maar om het uur werd ze wakker en bleef maar huilen. Ik heb drie keer met haar in de schommelstoel gezeten tot ze sliep en mijn vriend ook. Het was ook een zwaar nachtje dus Vandaag met haar naar de dokter geweest en een kuurtje en een inhaleerapparaat meegekregen. Is voor ons helemaal nieuw want ze is nog nooit echt ziek geweest, vind het zoooo rot voor haar
Ook een gelukkig nieuwjaar!!! Onze dochter van 7 maanden heeft van smiddags 3 tot savonds 8 uur bij ons op schoot gezeten. Veel vuurwerk hier en carbidschieten. Kon ze niet van slapen. Van 8 tot 10 heeft ze geslapen. En van 10 tot 2 uur snachts heeft ze ademloos en lachend naar haar grote neef en het vuurwerk zitten kijken. Daarna wel wat onrustig geslapen, maar gelukkig sliep ze bij mij op de arm uiteindelijk wel lekker. Zou je denken dat ze zondag 'brak' zou zijn. Nou nee dus. Gewoon normale slaaptijden, eettijden en net zo vrolijk als anders.... Hoe ze het vol heeft gehouden????? Papa en mama hadden er meer moeite mee
Hier een avond en nacht als altijd! We moesten hem wel uit bed halen toen we weg gingen bij onze vrienden, maar dat komt wel eens vaker voor. Geen gekke dingen gelukkig!
Hier gelukkig zoals alle andere avonden en nachten. Om 19.30 naar bed en om 9 uur sochtends weer wakker moeten maken Ik vreesde er wel voor want om iets voor 12 moest hij hoesten. Toch lekker verder geslapen ondanks alle mortierbommen en 1000000000 klappers