hallo, afgelopen dinsdag ben ik begonnen met ovu testen. deze was negatief. gister een test gedaan en deze was licht positief. daarnet een test gedaan en hier was niks op te zien, alleen de controle streep. hoe kan dit of iemand ervaring ermee alvast bedankt
ja idd net gekeken maar hoe kan het. is toch vreemd. je zou toch 3/4 dagen vruchtbaar zijn en niet afwisseld van wel dan niet. zoiu de ei in de war zijn
Ja ik denk zelf nog steeds dat die van mij op dag 12 ( afgelopen zaterdag ) geweest is.. Heel vreemd want normaal zou die indd omhoog moeten gaan ( van wat ik er van gebrepen heb ) Heel stom :S
bij mij zie je het streepje met de dag opbouwen en dan ineens een dag niks meer van streepje en dan is hij de dag erna vet positief. misschien is dat bij jou ook wel zo
Licht positief bij ovutesten bestaat niet. Hij is of positief of niet. Je bent idd wel een paar dagen vruchtbaar, maar het ligt erook aan hoe de kwaliteit is van manlief zn sperma. De ovutesten meten een piek wanneer je eisprong binnen 24-48 uur komt. Dat je de ene keer wel een (licht) streepje hebt en de andere keer niet, zal te maken hebben met de concentratie van je urine. Iedereen, dus ook mannen, hebben LH in de urine. Vandaar dat je vaak ook zo`n licht streepje ziet. Als je geen streepje ziet, zal je waarschijnlijk niet lang genoeg je plas hebben opgehouden of mss heb je nog wat gedronken. Je kan pas uitgaan van een positest als beide strepen even donker zijn of de teststreep donderder dan de controlestreep. Omdat je net bent begonnen met ovutesten moet je er voorjezelf nog even achterkomen wanneer je echt een posi test hebt. En idd bij de 1 zit er een opbouw in de testen en de ander heeft ineens een knalposi test.....afwachten en ontdekken zal ik maar zeggen
Ik ben er deze ronde ook mee begonnen! Maar echt een 'knaltest' zat er niet tussen.. Afgelopen weekend begonnen en toen was er heeeeeel licht een streepje. Dat is standaard volgens mij, omdat je dat altijd wel in je urine hebt. Maandag was ie iets meer zichtbaar Dinsdag een heel stuk donkerder (maar nog niet gelijk aan de controlestreep) Woensdag weer zo'n vaag streepje als maandag. Vandaag bijna helemaal weg! Mijn cyclus is de afgelopen 2 rondes steeds gelijk geweest dus ik ga ervanuit dat de test van dinsdag mijn eisprong aangaf... Maar ik vind het toch wel lastig hoor die ovulatietesten!
het is dus inderdaad best wel lastig om te testen. heb van te voren geen drinken gehad was aan het werk eerst. heolang moet je ongeveer je plas ophouden (aangezien ik best wel een zeikerd ben ) is het dus nog lastiger... het streepje was iets lichter dan de controle streep
het is toch best vreemd. vanmiddag wezen werken. weinig gedronken vanaf een uur of 3 en niet naar de toilet geweest. naar werktijd gegeten en direct een test gedaan voordat ik ging douche en deze was ook negatief. na 1 positieve test kan mijn ei vast nog niet geweest zijn. zeker niet als ik mijn cycles bereken.. we zullen zien
zucht, nog steeds geen ei te bekennen hier. zou deze week toch echt moeten komen... test was weer nega... ongi is begonnen beetje dan op 27-12. en goed los gekomen op 30-12. berekening vanaf 27-12 klopt al niet meer.
Mijn ei duidelijk gezien, zie me fotoalbum. Wat was dan de beste tijd om de klussen? We hebben het vanaf zondag tot dinsdagavond iedere avond gedaan. Omdat ik dinsdagavond overduidelijk me eisprong zag dacht ik dat het die woensdag niet meer nodig hoefde te zijn. Was dit nu wel verstandig? Wordt weer onzeker omdat ik nu helemaal niets voel, en vorige maand ook goede eisprong gehad maar toen voelde ik van alles, maar bleek toch niet zwanger. Woensdag was de dag dat ik onwijs veel afscheiding had en erg draadjesachtig... Ben bang dat ik nu te vroeg heb geklust Maar las ergens anders weer dat 2 dagen voor je eisprong beste tijd is.. HMMM wie weet meer? Hebben we het deze maand wel goed benut? Liefs Eliz
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/37058-albums3143-picture15269.jpg Dit is de foto van de ovutesten van Januari 2010. Hoogstepunt was volgens mij op dinsdagavond.
hey, heb je testen gezien. dit zijn mijn testen: inclusief een nega en posi zw test http://i49.tinypic.com/n1v400.jpg ovutesten http://i48.tinypic.com/2n239mx.jpg zw test gistermiddag ik blijf nu continu testen met een c streep en een hele lichte streep, volgens mij geen duidelijke ei gehad. snap er ook totaal niks meer van
Jij bent volgens mij hartstikke zwanger hor! Weet je ook niet wanneer je ongeveer je ei hebt gehad? Dan kan je terug tellen hoe lang je ongeveer zwanger moet zijn. Het is namelijk logisch als je pas in beg. 4de week zit dat het helemaal nog niet duidelijk is. Succes! Liefs, Eliz
ik zit nu op dag 10, ik doe morgen me eerste ovulatietestje. merkte net al bij het plassen dat het rekbaar slijm begint, dus volgens mij kan ik beter vanavond al vast beginnen met klussen of niet?
weet niet wanneer me ei was, klussen nu voor de zekerheid nog door aangezien me boobs zeer beginnen te doen. mijn cyclus is ook nog wat in de war. dus zullen zien deze maand. heb nog een zw test gedaan deze was nega. over 12/13 dagen kan ik testen dus zullen zien...