Kunnen jullie even naar deze test kijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Step, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hoe is het ermee vandaag?
    ik duim voor je!!! :)

hoop dat de testjes duidelijker worden!

als er hcg is, dan is er (een poging tot) zwangerschap.
    en dat zei ik dan weer ;)
    dat het voor nod is, is wel spannend daardoor.

dat je na afleestijd het resultaat niet mag geloven wordt idd gezegd, maar indien er een 2e streepje komt, ook na die tijd, geloof ik (en de babys die ik inmiddels ken die voor t eerst van zich lieten zien na afleestijd :D) wel dat als je meerdere posi tests op die manier hebt, dit een (poging tot) zwangerschap is.
    geldig of niet :p

duim duim!

2. Step

Step Actief lid

27 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    #22 Step, 12 jan 2010
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
    Ohhh ik kon me uiteraard niet inhouden ;) Maar had alleen nog maar de kv testen. Maar die was zoals ik al dacht helemaal wit. Maar ik hou me nog maar vast aan het idee dat ik natuurlijk nog voor nod zit. Heb er ook 1 tegelijkertijd van sensitest gedaan, maar ook pas die vanaf je nod kan. Begin nu te twijfelen of ik iets zie :( Is precies een half uur dat. Vanaf een half uur mag je niet meer afkijken. Maar het is zo licht dat ik twijfel of ik het nu wel of niet zie haha Heb toch maar weer zo'n sensitest besteld die 6 dagen voor nod kan. Maar die komt morgen pas binnen. Dus we gaan weer een dagje afwachten.

@ Amigo1985; Kreeg je gelijk het streepje? Is denk ik wel een verschil met als ie gelijk verschijnt of na de hand. Maarja aan de andere kant, ik heb de eerste keer (toen ie nog geldig was) niet zo goed gekeken als gister en weet dus niet of ie er toen al stond.

3. Step

Step Actief lid

27 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    heeeeeeeeeeeel vaag maar ik zie wat!
    :)

5. Step

Step Actief lid

27 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL

Ben al heel blij met een beetje bevestiging dat k niet gek ben hahah

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik zie ook heeeeeel vaag iets hoor..!!!

7. emje

emje Niet meer actief

@step,

op de tweede foto zie ik wel een streepje. maar ik weet niet of het een indrooglijntje is aangezien de streep pas na een tijd verscheen. ik ga voor je duimen dat je morgen een posi test in handen hebt

8. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik zie hem ook

9. marja1982

marja1982 Actief lid

12 dec 2009
    138
    0
    0
    brabant
    Hey ik zit in hetzelfde schuitje als jouw, Heb vandaag 1 of 2 dagen voor NOD zon sensitest gedaan die met het hartje ( die waar je 6 dgn van te voren mee kan testen) en had ook een heel licht streepje! Wel in de afleesbaar tijd maar hij is wel heel licht terwijl paar dagen daarvoor hij echt wit was... maar omdat ie zo licht is twijfel ik en ga ik morgen een kv test doen..

spannnend voor ons allebei!!!

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik zie ook een 2e streepje...

11. januari2010

januari2010 Niet meer actief

ik zie ook een tweede streepje hoor! wel heel erg in de verte maar een streepje is een streepje! Die komt er niet als er geen HCG in je urine zit! voorzichtig gefeliciteerd en succes met wachten nog even!

12. lil85

lil85 Actief lid

24 sep 2009
    115
    0
    0
    Hoi,

Ik heb vlak voor oud en nieuw dezelfde test van sensitest gedaan en dat was twee dagen voor mijn nod en al heel duidelijk een lijn. Misschien dat je beter even kan wachten. Ik had wel een zwangerschapsvermoeden voor ik de test deed, want ik had helemaal nog geen bruinverlies terwijl ik dat altijd 4 dagen van te voren heb. Heb je al een beetje verschijnselen?

Groetjes Lil85

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bij mij hebben ze nog nooit indrooglijntjes gehad.

Deze maand teste ik er net zo licht positief mee als jou. En een dag later als positiever.

Vervolgens een dag later (net nadat ik de bloeduitslag had, HCG was 12) een test gedaan en die was spierwit. En nog geen uren later kreeg ik persdrang en zo een pijn en toen was ik giga ongesteld!

Diegene die negatief was is dat nog steeds ( 5 dagen later ).

14. Step

Step Actief lid

27 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ja ik heb wel t idee dat ik soms wel dingen voel;
    Vlagen van misselijk, last van steekjes (in mn borsten en gewoon rond mn buik/lies),tepels zijn gevoelig(maar dat zijn ze zo nu en dan sowieso wel ook met mn ongie. Maar ik ben steeds zo bang dat mn lichaam me weer voor de gek houd.

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Die kruidvat teste 2 voor 5 euro pikken heeel snel HCG op en hebben bijna nooit indrooglijntjes. Ik testte heeeeeel licht positief en bleek idd zwanger want 4 dagen later een digitale gedaan en ja hoor!!

16. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Sorry maar ik zie geen streepjes. :( Ze lijken wel op de streepjes die ik een paar maanden geleden had.

Ik heb ook Sensitest gebruikt een paar maanden geleden en ze gaven bij mij elke keer vals positief aan. Dus hier komen geen sensitesten meer in huis.

17. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Mensen zijn vaak zo positief over de kv-testen. Maar ik had op 3 van de 4 die ik heb gedaan indroogstreepjes binnen 20 minuten en de 4e was vals positief. Dus ik vertrouw ze helemaal niet zo.
    Succes!

18. Step

Step Actief lid

27 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff had ik vanmorgen nog zo'n sensitest gedaan, die je 6 dagen voor je nod kan doen. Kreeg ik weer zo'n lijn waarvan je bijna denkt staat ie er nu wel of staat ie er nu niet, heeeel licht dus. Maar wel binnen de tijd. Alleen was ik later vanmorgen naar de wc en had ik met afvegen dat ik dacht van he t lijkt wel wat donkerder (maar alsnog vrij licht) En toen heb ik even 3 tellen gekeken met een tampon, (sorry voor t smerige verhaal) en daar zat bruin op. Dus ben bang dat mn ongi er aankomt, maar blijf stiekem toch een beetje hopen dat t niet zo is..
    T was trouwens 1 x vanmorgen en sindsdien niets meer van gemerkt, ook niet met afvegen oid

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik denk dat je ongi er dan idd aankomt Step , kl*te !!

20. Step

Step Actief lid

27 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    #40 Step, 15 jan 2010
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
    Pff er is nog steeds niets.. Sowieso niets verloren., maar na die ene keer gisterochtend ook niets meer gehad met afvegen. Maar ik voel verder ook nog helemaal niks, ja mn tepels wat gevoelig (de 1 stuk meer als de ander) maar verder helemaal geen buikpijn en ook geen krampen. Soms lijk ik wel wat te voelen, maar heel lichtjes en heeel af en toe.

Ik heb vanmorgen geen test gedaan, omdat ik gister mn moeder sprak en zei vertelde dat ze pas een paar dagen na nod positief teste en omdat ik niet weet of dit ongi is wat door gaat zetten.
    Ik keek net even naar mn test van gister (en ja ik weet dat t dan eigenlijk negatief is) Maar zag een duidelijk dun streepje staan. Die sond er overigens gister ook al. Maar niet meer op gelet of ie er gelijk stond of iets daarna :)Eigenlijk weet ik wel dat het niet zoveel zegt, maar bij al die andere testen van t zelfde merk heb ik dat niet zo gehad. Let niet op mn gehavende test, ik deed iets te hard :p

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y4SM4ZVM.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-K7VXIVNT.jpg

En in negatief:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HSX7LD3V.jpg

Deel Deze Pagina