ok het weekend word het dus bloed verziekend heet. tijd om binnen te blijven dus. heb vriendlief net opdracht gegeven om na het werk 2 mobiele airco's te halen. waar hebben ze ze nu?
Wij hebben er 1 op de slaapkamer, zonder afstandbediening. Daar zou ik bij een volgende wel op letten...
Als je weet waar je vriend langskomt, kun je evt de bouwbedrijven oid waar hij langskomt, afbellen en vragen of dat ze ze daar hebben. Dar rijd hij ook niet voor niets evt. En ik zou ook zeggen: Mediamarkt! Ik heb er daar een paar weken geleden een gehaald. Waar je op moet letten: Of hij genoeg capaciteit heeft om de desbetreffende ruimte te koelen. Of dat er een slang voor buiten bij zit (als je dat wilt, en of dat je ook daadwerkelijk met slang door dat raam kunt
Ik zou er toch echt wel even voor omrijden en me in verdiepen. Er is veel verschil in kwaliteit. Wat balangrijk is dat je weet, hoe groot de ruimte is, die gekoeld moet worden. Afstandsbediening is idd erg handig. En een gevulde portemenee. Een beetje goede is niet goedkoop. Maar wel al jaren plezier van hier.
Makro in Duiven zal ze wel hebben. ( of even op marktplaats struinen, staan tegenwoordig ook genoeg voor weinig ).
en even goed opletten dat je geen aircooler koopt (dat is dus gewoond een groot uitgevallen vin ) wij hebbe er een paar weken geleden een bij de gamma gehaald en echt het is heeerlijk! (wel duur idd..)
Wij hebben die van ons toen bij de sligro gehaald. Die werkte goed maar je moet altijd iets open laten staan. Hier (woonwagen) kunnen we helaas niet zonder airco.
Ik heb 4 jaar geleden eem mobiele (Zibro) airco gekocht bij de Wehkamp. Zaaaaaaaaalig en zou hem niet meer willen missen! De buis gaat bij ons wel door de muur naar buiten, gat gemaakt en buiten afgewerkt met een rooster. Hij koelt de keuken + woonkamer. Onmisbaar deze week
Een vraagje aan de mensen met airco? Waar gebruiken julie de airco?. Gebruiken julie hem ook op een slaapverdieping? En krijgen julie met 1 airco meerdere kamers gekoeld? Want er zit een slang aan die naar buiten moet. Kortom waar hebben julie hem staan en hoe koel worden de kamers dan?