Hallo, Daar ben ik weer... Ik kom er niet uit haha. Wil zo graag de namen "klaar" hebben, ook al is het nog vroeg. Ivm vroeggeboortes wil ik dit maar gewoon geregeld hebben. Mijn andere kinderen heten: Niméa, (Meadow*) en Judah. Dit is mijn lijstje nu, gaat om de roepnamen, de 2e en 3e namen kom ik wel uit. Voor als het 2 jongens zijn ben ik redelijk overtuigt van de 2 namen. Meisjesnamen vind ik zoveel leuk en wissel ik continu van gedachten, dan heb ik 1 naam een paar dagen en ben ik overtuigt en dan toch weer twijfel. Jongen/Jongen Zion & Ezra Anders evt: Niall Ryvas Riv / Riff Milas / Mylas Foss Ramos Micah Meisje/Meisje Inóa Fiore / Flore Jaïze Madelie / Adelie Mira / Myra Zaria Nori / Norie / Novi / Novie Lóa Alaïs Zélie / Félie Noia Nariah / Neriah Jaleah (lijkt teveel op Niméa qua uitspraak?) Jordyn Rylan Aria (is in het engels zo mooi maar klinkt dat in NL niet teveel als Arie-jaa?) Jongen/Meisje Zion / Zyan / Zayn (grootste voorkeur voor Zion of Zyan, anders 1 van bovenstaande namen of goede suggesties en dan een meisjesnaam uit bovenstaand lijstje of een goede suggestie)
Van de meisjesnamen vind ik vooral Fiore en Novi het mooist. Zion en Ezra is leuk samen! Als jongen - meisje combi zou ik gaan voor Zion en Fiore. Heb geen andere suggesties, ben daar niet zo goed in
Ik kan je niet zo goed helpen met welke namen ik het leukst vind, ik ben zelf wat minder van de bijzondere/aparte namen. Maar wel een vraagje, ben je geïnspireerd door Pretty Little Liars?
En welke jongens en meisjes combi? En hoe spreken jullie Zion uit? En Zyan? En ben benieuwd hoe Myra uitgesproken word als je t zo ziet staan?
Mooie namen! Jongens: Zion & Ezra Meisjes: Alaïs & Jordyn of Inoa (Mira/Myra vind ik persoonlijk niets omdat ik het een harde naam vindt).
Zion en Ezra inderdaad de perfecte combi en past mooi bij de andere kindjes. Voor een meisje zou ik Inóa en Alaïs kiezen. Voor een jongen en meisje zou ik Zion en Inóa kiezen.
Ohja stom haha. Ik vind PLL wel leuk ja, maar het is niet dat ik bewust mijn kinderen daar naar wil vernoemen ofzo. Hoewel, misschien kan ik Ezria nog aan het lijstje toevoegen.
Zion & Ezra vind ik een superleuke combi.. Micah echter ook leuk gecombineerd met één van de twee namen. Meisjesnamen die ik leuk vind bij de andere kinderen: Inóa Jaïze Alaïs (liever Anaïs) Félie Leukste combi's: 1. Inóa & Jaïze 2. Inóa & Félie 3. Jaïze & Félie Jongen/Meisje Zion & Inóa
Weer een A erin lijkt me wel mooi Dus eerder Zian in plaats van Zion, vind ik ook mooier klinken. Zion spreek ik uit als ZAI-on of ZIE-on, Zian als ZIE-an. Jongen/Jongen Zian & Ezra Rivas & Julan Milas & Silvan Ravin & Lucan Meisje/Meisje Mira & Yuna Inoa & Aria Aléïs & Zélia Karis & Lunia (leuk, dan heb je een J, K, L, M* en N ) Loa & Nia Jongen/Meisje Zian & Inoa
Zion & Ezra vind ik echt prachtig voor 2 jongens! Voor 2 meisjes: Fiore vind ik echt heel mooi, dus zou zeker die kiezen en dan misschien Inoa (vind ik mooier dan Inóa), Alaïs of Adelie erbij! Voor een jongen en een meisje: Zion & Alaïs of Ezra & Fiore Vind Fiore echt het mooist, maar met Zion niet zo leuk!
Wat een coole namen! Jongen/Jongen Zion & Riv of Riff (vind ik super stoere namen) Meisje/Meisje Inóa & Alaïs Jongen/Meisje Zion & Inóa (Zyan vind ik trouwens ook leuke schrijfwijze!)