De titel zegt het al Ik gebruik heel erg vaak en veel gedroogde kruiden in de keuken, maar ik wil dit jaar proberen minder geld aan de boodschappen uit te geven.... Dus vandaar de vraag: Welke supermarkt/toko/markt/online kopen jullie je kruiden?
Niet standaard. Althans hier niet. Soms hebben ze buitenlandse weken en dan kun je er meer halen. Ik koop de aparte kruiden bij de toko of een kruiden kraam op de markt.
Ik koop het bij de islamitische slager. Daar heb je keuze uit een heel schap met alle kruiden die je kan bedenken (en meer) in een bakje of zakje voor ongeveer twee euro.
sommige koop ik bij Action. Daar verkopen ze die van Herman den Blijker. Vooral die vleeskruiden zijn heerlijk!
In Amsterdam Zuid, vlak bij de Makro, heb je een winkel zitten, daar haal ik altijd mijn MIEsoepjes. Daar hebben ze ook immens veel kruiden.
Makro, koop vaak heel grote potten daar. Heb je anders de mogelijkheid aan iemand te vragen tijdens hun vakantie deze kruiden uit bijv. Turkije, Griekenland of Spanje voor je mee te nemen? Mijn hele familie doet dat met hun vakantie en neemt dan voor alle kruidenliefhebbers wat van de markt mee, gewoon omdat het dan zo vers en goedkoop is, en er zoveel soorten meer zijn.