een vraagje ik doe aan sporten he .. en this ja niet zeker of ik zwanger ben maar ik heb net getraint....en met op de grond valle best hard eigelijk op me rug en zo ken dat schadelijk zijn? naja ik heb nu best wel buik pijn en steke weer meer als normaal eigelijk
Nou sporten kan geen kwaad. Ik geloof dat powerplaten alleen niet mag als je zwanger bent. Je voelt dan ws zelf wel wat pretiig is en wat niet. Denk ik dan he. Heb er zelf ook helaas geen ervaring mee.
haha ja ik voelde wel de helletijd zo van ooh nee dalijk krijg ik een mk of zo weetje egt van die rare dinge terwijl ik pas 6de kan teste en elke keer als ik dan weer viel of klap kreeg deed best wel zeer heb normaal geen last van maja dankje wel voor je antwoord hahaha xxxx
nou ik sportte nooit, en de maand dat ik zwanger werd heb ik tot nod om de dag een half uur/uur op de crosstrainer gestaan. Ik denk dat het juist goed is hoor, voor de doorbloeding enzo. Nu ik het weet doe ik wel rustig aan haha
Hey, Sporten kan geen kwaad. De powerplate is niet verstandig. Verder als je zwanger bent kreeg ik de tip via wat meiden op dit forum om geen rechte buikspieren te doen en je hartslag in de gaten te houden. Te intens sporten is dan niet goed
ja sporten kan idd geen kwaad maar is juist goed voor de doorbloeding. de powerplate mag niet en ik meen als je 3 maanden zwanger bent dat je dan die rechte buikspieren beter niet meer kan trainen. verder is lopen, zwemmen, trimmen etc erg goed.denk dat een vechtsport na verloop van de zwangerschap wel een beetje risky wordt ivm stompen in je maag... x
Ik kan over 2 dagen testen, heb allerlei symptomen, maar weet dus niet of ik zwanger ben. Heb vanmorgen gesport, maar 10 minuten op de fiets verging ik van de buik/rugpijn (ongi pijn), dus ben maar weer gestopt, wat een ellende zeg..
ja ik praat metje mee ik voel me ook kklote grof gezegt als ik aan het sporten ben brrr hahaha naja ik heb het er wel voor over hahaha
Ik doe ook vechtsport en doe het totdat ik een goede echo heb gehad. Volgens mij is het vruchtje goed beschermd en kan hard vallen geen kwaad. Ik moet over 2 weken nog een examen doen en heb net (soort van) posi getest... Dat examen gaat gewoon door maar daarna ga ik wel afbouwen!