Kunnen jullie hem ook zien of alleen ik??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door schaapje84, 18 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik zie m wel.. ook in negatief...moet morgen zeker duidelijker zijn.. ben ik van overtuigd...spannend hoor.. die van mij 2 dagen voor NOD was net zo licht.. en zie.. dochterlief is 5 mnd..

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik zie helaas niks, over een aantal dagen maar weer testen

3. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hoi dames,

bedankt voor jullie reacties. Morgen zal ik nog een keer testen... als ik zo lang mijn plasje op kan houden. Mn testen zijn op, dus ga ik nieuwe bestellen, aangezien de postbode rond de middag komt.... hoop dat ik het vol kan houden.

hou jullie op de hoogte

4. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL

In een schoon bekertje plassen wil ook wel helpen ;)

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

dan kun je beter even naar de drogist of een kruidvat als die in de buurt is gaan. Dan kun je morgenochtend gewoon testen en hoef je niet alles op te houden tot de postbode een keer komt

6. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hoi glimworm,

had ik anders ook wel gedaan hoor, alleen kan ik vandaag niet weg van huis en dinsdag ook niet ;)

Anders was ik uiteraard even naar kruitvat gereden.

Kan dat gewoon in een bekertje? Maakt t niets uit dan dat dit even staat?

doei doei

7. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Hoi meid,

Ik zie wel een vaag streepje hoor. Durf nog niet proficiat te zeggen, maar vermoed echt wel dat je zwanger bent.
    Bij mij begon het ook met een vaag streepje. (Of nog sterker, ik had eerst negatieve testen en zei; maakt niet uit want ik ben toch zwanger...hahaha. Wist het gewoon zeker).

Succes morgen!!!! En laat eens wat weten.

8. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Hey Tijleman,

Weetje nog mijn testen?
    Mijne was zelfs ietsje duidelijker.

Maar was wel vals positief..
    En jou test, lijkt heel erg op die mijne.

Maar ik ga duimen voor jou !

Test morgen weer ff....

Liefs,G0nca

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Tijleman ik had de nieuwe foto's ook gezien. heb nu nog een keer gekeken. maar ik zie toch echt een vaag streepje op alle foto's. dus.

Ben benieuwd.. volgens mij kan je gewoon je ochtend urine in een bakje doen. dacht alleen dat je het dan in de koelkast moest zetten..
    Correct me if I'm wrong

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja volgens mij ook ja.. in de koelkast, maar ben er niet 100% zeker van.. zal vast wel ergens op google te vinden zijn...;)

11. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Dit zou ik niet doen als ik jullie was.....

Zo vers mogelijk is het beste....

Alleen voor urine inleveren bij de arts etc (voor blaasonsteking) mag je het maximaal 4 uren in de koelkast hebben, voordat je het naar hun toe brengt.

En bovendien, heb je dan weer een vage test dan zit je weer; ligt het aan de urine die in de koelkast heeft gezeten etc....
    Test dan niet (denk ik dan) en test over een paar dagen als je wel rustig de tijd er voor hebt...

Maar ik snap uit nieuwschierigheid/onzekerheid ook wel dat dit helaas niet altijd mogelijk is ;)

Groetjes

12. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Happynes, Ichtus en Cherie,

Probeer mn plasje wel op te houden, postbode komt rond 12 uur dat kan ik wel net redden, heb niet veel gedronken vanavond, en morgen ochtend maar even een boterham zonder iets te drinken.

Hey Gonca,

Weet het je hebt gelijk, jou CB was veel duidelijker en vals positief :(
    Hou er absoluut rekening mee. Mijn kruitvat testen van de afgelopen 2 dagen, daar zie ik wel wat op (binnen de tijd) maar echt super vaag. Toch wel iets anders dan die van vorige maand.
    We zullen morgen zien, is het morgen nog niet duidelijker, dan ga ik er van uit dat het niet zo is.

Doei doei dames

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en en en en en postbode al geweest??????????????????

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik zie niks op de testen
    dus ben benieuwd
    spannend hoor ;)
    hier is de postbode al geweest en daar?

15. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Heb je getest:D

16. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    En en en????

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Hmmmm ik zie wel wat op de testen! (heeeeeeeeeeeeerlijk, streepjes turen ;) ) Heb je vandaag al getest?

18. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    tijleman?! wat hou je ons in spanning!!!

19. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    is alles wel oke???????

20. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hey Dames,

Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten...

ben pas net binnen in huis, we zijn aan het verbouwen en gaan volgende week op vakantie.....8) dus wil ik graag alles zo ver mogelijk klaar hebben.

Maar oke, nu het testen, uiteraard heb ik getest )kon mn plasje helaas niet ophouden, moest erg nodig wel 3 x deze morgen.
    Dus heb ik vanmiddag getest met de mat care testen, niets te zien denk ik. Als ik hem in een of andere hoek draai, dan zie ik wel wat, of misschien tuur ik wel net zo lang totdat ik een streepje zie :p

Toch vreemd, heb absoluut geen gevoel dat mijn ongi er aan komt, volgens mij klopt er toch iets nog niet helemaal daarbeneden, dit idee heb ik eigenlijk al een aantal weken, in het begin dacht ik dat dit nog wel van de bevalling was maar dit is al weer bijna 6 maanden geleden, soms doet er iets toch echt nog heel zeer. Maar dat even ter zeide,

Weet iemand trouwens of de clearblue kruisje testen gevoelig zijn
    In ieder geval hou ik jullie op de hoogte bij eventuele veranderingen.

Doei doeiiiiii en weltrusten allemaal

Dikke knuf, heel lief dat jullie mee lezen.... allemaal stiekem toch wel nieuwsgierig

Gonca, bedankt voor je bezorgdheid, had het gewoon heel druk vandaag

Deel Deze Pagina