hey cindy, zal ik voorzichtjes aan dank je wel zeggen... durf het nog niet helemaal te denken dat ik zwanger ben. Voelt toch wel een beetje vreemd, vooral omdat we net een dochtertje hebben. Als de digitale cb zegt zwanger ben ik helemaal overtuigd. Nu voor een voorzichtige 80% ben denk ik een beetje bang na al dat testen. jullie horen morgen weer van mij.
hey jojo, ik ga ff op de pc bij ons boven, volgens mij heb ik n programma om dat te doen. zal ff kijken, dan staat hij zo ook in het negatief er bij
kheb mn streepke in mijn zak van mn vestje zitten... en kijk er wel elk uur naar nou ja das overdreven, elke 10 min Hier is het nog leuker om naar te kijken, deze is veel duidelijker dan op de foto. Morgen hoop ik een test te hebben die iedereen echt zo kan zien, meteen, zonder tuur werk.
Volgens mij zie ik inderdaad een heel licht streepje... Bij mij was ie op mn nod net zo licht. Dus een voorzichtige felicitatie!
Deze wilde ik toch ook echt nog even plaatsen, dit is de test van vandaag dus, alleen nu is hij helemaal opgedroogd. Morgen ga ik in ieder geval nog een test doen, en dan op vakantie doe ik de digitale... wat ik dan ga doen is als deze zwanger zegt, geef ik die aan ons kleine meisje in dr handjes en geef ik ze aan pappa! Wat zou dat een vakantie worden, als het echt zo is, dan nog moelijker moet ik mn mond houden tegen de familie, die gaan mee naar egypte!!!!
meid jij bent hartstikke zwanger!!!!!! Zie je dat de streep duidelijker wordt als ie opdroogt!! Gefelciteerd!!!!
Zal ik toch maar dank je wel zeggen dames!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gonca, hoop dat er bij jou ook heeeeel snel een kleintje mag gaan groeien, hoe is het trouwens met je, al ongi of nog niets, zo niet, dan is er echt nog kans hoor, zie maar ik test nu pas positief!!! xxxx en weltrusten